پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Go Getter 2

ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
تعداد صفحات ۱۱۲
قیمت پشت جلد ۳۲۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۵,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Go Getter 2 SB+WB+DVD

مجموعه کتاب­‌های آموزشی Go Getter با به کارگیری متدهای جدیدی به آموزش زبان انگلیسی می­پردازد. این مجموعه کتاب بیشتر مناسب نوجوانانی است که می­خواهند پایه زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و تمام نکات مهم آن را به صورت گام به گام فراگیرند.

خلاصه کتاب Go Getter 2

کتاب Go Getter 2 دومین سطح این مجموعه آموزشی بوده و با استفاده از متدهایی وِیژه می­تواند از همان ابتدا نوجوانان و جوانان را به خود جذب کند. زیرا مطالب این کتاب کاملاً به‌­روز­رسانی شده و با پیشرفت­‌های تکنولوژی مطنبق است. در­نتیجه به آموزش واژگان و اصطلاحاتی می­پردازد که در عصر کنونی بسیار پرکاربرد هستند و دانستن آن­‌ها برای ورود به دنیای پیشرفته برای هرکسی لازم است. نویسندگان این کتاب درک درستی از دنیای پرتحرک نوجوانان دارند و با علم به این که در مدت زمانی نه چندان دور، تکنولوژی کنترل زندگی افراد را در دست خواهد گرفت، به آموزش مطالبی پرکاربرد در این راستا پرداخته‌­اند. استفاده از چنین متدی می­تواند انگیزه و علاقه نوجوانان را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند و فضای آموزشی کلاس را به فضایی کاملاً الهام‌­بخش و پرانرژی تبدیل نماید. این مجموعه کتاب پکیج آموزشی کاملی را در هر سطح در اختیار دانشجویان قرار می­دهد. پکیج آموزشی Go Getter 2 شامل یک کتاب آموزشی، یک کتاب کار و یک لوح فشرده بی‌­نظیر است که مجموعاً می­توانند چهارمهارت اصلی زبان­‌آموزان شامل خواندن، نوشتن، گوش کردن و حرف زدن را تا حد بسیار بالایی ارتقاء دهند. کتاب آموزشی این مجموعه شامل واژگان، اصطلاحات، مکالمات و گرامرهای پرکاربرد و مهم زبان انگلیسی است. علاوه بر این در بخش­‌هایی از این کتاب فعالیت­‌های کلاسی جذابی ارائه شده­‌است که می­تواند روحیه همکاری و مشارکت گروهی را در دانش‌­آموزان تقویت کند و مهارت­‌های ارتباطی آن‌­ها را تا حد بسیار خوبی ارتقاء دهد. کتاب کار این مجموعه، شامل تمرین‌­های بسیار هوشمندانه‌­ای است که هرکدام از آن­‌ها برای تثبیت نکات آموزشی مربوط به هر درس، تعبیه شده‌­اند. دانش‌­آموزان بعد از یادگیری مطالب جدید می­توانند با مراجعه به کتاب کار، تمرین­‌های مربوط به آن بخش را انجام دهند تا بدین طریق مطمئن شوند تمام نکات مهم مربوط به آن درس را یادگرفته‌­اند. لوح فشرده این مجموعه، شامل گفتگو­ها و محتوای معتبری از سایت BBC است که به دانشجویان کمک می­کند مهارت­‌های درک مطلب و شنیداری خود را تا حد بسیار بالایی ارتقا دهند. در­نتیجه این پکیج آموزشی می­تواند به عنوان یک مجموعه غنی و کامل برای آموزش زبان انگلیسی محسوب شود.

درباره کتاب Go Getter 2

مجموعه کتاب­‌های آموزشی Go Getter با ترکیبی خلاقانه از داستان­‌ها و شعرهای جذاب، می­تواند برای نوجوانان و جوانانی که قصد دارند زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن بیاموزند، بهترین گزینه باشد. یکی از ویژگی­‌های مهم این کتاب، بیان مهم‌­ترین مطالب به صورت کاملاً مختصر و مفید است؛ در­نتیجه دانش‌­آموزان با انتخاب آن در وقت خود صرفه­‌جویی می­کنند و در کوتاه‌­ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را می‌­آموزند. متد آموزشی به کار رفته در این کتاب را می­توان یکی از مناسب­‌ترین روش­‌های آموزش زبان دانست؛ زیرا تمام مطالب آموزشی آن با نیازهای روز دنیا منطبق است و تمام واژگان و اصطلاحات پرکابرد دنیای امروزی را در­بر می­گیرد.

پکیج آموزشی Go Getter 2 به سبب داشتن لوح فشرده­ای که شامل تلفظ لغات مختلف است، نیاز دائمی دانش­‌آموزان را به حضور معلم از بین می­برد و مهارت­‌های شنیداری آن­‌ها را ارتقاء می­دهد. زیرا اکثر فایل­‌های این لوح فشرده، توسط برترین مجریان دنیا ضبط شده‌­است و گوش افراد را برای شنیدن تلفظ صحیح واژگان مختلف کاملاً آشنا می­سازد. یکی از مهم‌­ترین نقاط قوت مجموعه کتاب‌­های Go Getter مکالماتی است که در بخش‌­های مختلف آن ارائه می­شود. این مکالمات، دقیقاً مشابه گفتگوهایی است که بین مردم در طول روز ردوبدل می­گردد ویادگیری تک‌­تک آن­‌ها کمک بزرگی به آموزش زبان انگلیسی محسوب می­شود.  

یکی دیگر از نقاط قوت مجموعه کتاب­‌های Go Getter این است که افراد را با فرهنگ کشورهای مختلف دنیا آشنا می­سازد و با به­‌کارگیری تصاویری جذاب و خلاقانه، به آموزش مهم­‌ترین نکات گرامری زبان انگلیسی می­پردازد. استفاده از چنین روش‌­هایی نه ­تنها آموختن زبان انگلیسی را ساده و دلچسب می­کند بلکه انگیزه جوانان را به ادامه دادن مسیر یادگیری تا حد بسیار بالایی ارتقا می­دهد.

سندی زرواس و کترین برایت ، درباره نویسندگان کتاب Go Getter 2

مجموعه کتاب­‌های Go Getter را انتشارات پیرسون چاپ کرده‌­است. این انتشارات با به­‌کارگیری روش‌هایی خلاقانه و نوین به آموزش مطالب مختلف می­پردازد. در نتیجه کتاب‌­هایی که چاپ می­کند، با استقبال بی­‌نظیری در سراسر دنیا مواجه می­شود. انتشارات پیرسون با همکاری نویسندگان بزرگ دنیا، تاکنون کتاب­‌های زیادی را در سراسر دنیا منتشر کرده و در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین ناشر کتاب در دنیا محسوب می­شود و علاوه بر کتاب، سالانه روزنامه و مجلات زیادی را منتشر می­نماید.

سندی زرواس (Sandy Zervas) یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های Go Getter است. او تاکنون کتاب‌­های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان نوشته و به عنوان یک فرد باتجربه در این زمینه فعالیت‌­های ارزشمندی انجام داده‌است. از جمله مجموعه کتاب‌­های آموزشی دیگری که او به رشته تحریر در­آورده می­توان به Wonderland Junior،Grammar Land و Wider World اشاره کرد.

کترین برایت (Catherine Bright) یکی دیگر از نویسندگان مجموعه کتاب‌­های Go Getter است و از جمله اساتید برجسته در زمینه آموزش زبان انگلیسی محسوب می­شود. او با استفاده از شیوه‌­هایی خلاقانه انگیزه و اشتیاق افراد را به یادگیری زبان انگلیسی افزایش می­دهد و با روش‌­هایی هوشمندانه، مسیر آموزشی را دلچسب و جذاب می­کند. از جمله کتاب­‌های دیگر او می­توان به The Fossil Girl، Discover English، Our Discovery Island و Today اشاره کرد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Go Getter 2 با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Go Getter 2 SB+WB+DVD

کتاب Go Getter 2 SB+WB+DVD

Students' Book

Be inspired with colourful artwork, BBC content, step-by-step practice activities and language reference boxes!

  • Learn how to self-assess with Check yourself!, a key skill for future work
  • Get familiar with exam-style practice tasks for success in tests/exams
  • Remember and retain language through varied practice activities, Language reference boxes and wordlists
  • Improve accuracy with step-by-step practice activities
  • BBC Get Culture! lessons
  • Material for 70-120+ class hours

Workbook

Reinforce Student Book material with a full colour Workbook, plus an access code for Extra Online Practice

  • Additional grammar, vocabulary and skills practice plus CLIL sections
  • Learn to work independently, a skill for further studies and the workplace
  • Have fun with English through games and activities, both print and online
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
  • Extra Online Practice gives students access to all course videos and audio

MyEnglishLab

Interactive online Workbook with instant feedback and embedded audio, plus Extra Online Practice

Access MyEnglishLab via the Pearson English Portal

MyEnglishLab offers additional benefits such as automated marking and extra support for students, online hints, tips and feedback, helping you to access learning anytime, anywhere

  • Receive motivating hints and tips to encourage and support learning
  • Remediation activities available for some activities, automatically identifying areas of need and reinforcing learning
  • Increased motivation of a digital learning environment
  • Access course video and interactive activities through Extra Online Practice
ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781292210018
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۱۱۲
قیمت پشت جلد ۳۲۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۹۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Lets Go 1 Fourth Edition
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Family and Friends 4
۵۰,۰۰۰ تومان
Hip Hip Hooray 4
۲۴۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Family and Friends 5
۵۰,۰۰۰ تومان
English Time 3
۹,۰۰۰ تومان
Backpack 3
۲۹۰,۰۰۰ تومان
۱۷۴,۰۰۰ تومان
Magic Time 2 Student Book & Workbook 2nd Edition with CD
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Lets Go 5 Fourth Edition
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان