پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Never Split the Difference

Never Split the Difference
ناشر انتشارات Random House
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۳,۵۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Never Split the Difference: Negotiating As If Your Life Depended On It

کتاب هرگز سازش نکنید Never Split the Difference اثر کریس واس Chris Voss

کتاب Never Split the Difference (هرگز سازش نکنید) یکی از آثار «کریستفر واس» (Christopher Voss) تاجر، نویسنده و استاد دانشگاه است. این کتاب دنیای جدیدی را به ما نشان می­دهد و مهارت­‌هایی را می‌­آموزد که در دنیای تجارت کنونی برای عقب نماندن از رقبا، باید آن‌­ها را فراگرفت و از آن­‌ها استفاده نمود.

خلاصه کتاب Never Split the Difference

کتاب Never Split the Difference راهکارهای بسیار ارزشمندی را در اختیار ما قرار می­دهد که می­توان از آن­‌ها هم در زندگی شخصی و هم در حرفه و تجارت استفاده نمود. این کتاب مهم‌­ترین اصول مذاکره را به مخاطبانش می­‌آموزد و به آن­‌ها کمک می­کند تا در مسیر رسیدن به اهداف خود، گام بردارند.

در دنیای کنونی، مذاکره کردن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تمامی کارهای انسان چه در زندگی شخصی و چه در کسب و کارش، تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر چنین موضوعی قرار دارد. اگر افراد اصول مذاکره را به درستی یاد بگیرند، می­توانند از بسیاری از آسیب­‌های احتمالی خود را نجات بخشند و از مسیر راحت‌­تری به موفقیت دست یابند.

نویسنده در این کتاب اولین و مهم­‌ترین گام برای رسیدن به اهداف در مذاکرات را بیزار نبودن از مذاکره معرفی می­کند. هر شخصی برای این‌که در یک مذاکره، اهداف خود را به درستی پیش ببرد، باید با تمرکز کامل درباره درست‌­ترین مسیر بیاندیشد و سپس آن­‌ها را با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده، به گونه­‌ای مطرح کند که از نظر طرف مقابل، منطقی باشد و او را به طور کامل متقاعد سازد. تسلط یافتن بر یک مذاکره، به معنی زورگویی کردن و در نظر نگرفتن اهداف طرف مقابل نیست. بلکه بیشتر شبیه یک بازی است که باید همه شرکت­‌کنندگان از آن لذت ببرند و از روند آن راضی باشند. مخاطبان این کتاب پس از مدتی می­فهمند که می­توان به تمام اهداف بزرگ رسید؛ فقط کافیست برای دست‌یابی به آن­‌ها درست­‌ترین مسیر ممکن را برگزید.

هدف نویسنده از نوشتن چنین کتابی این است که مخاطبانش یاد بگیرند با شیوه‌­ای کاملاً روان­‌آگاهانه، برای رسیدن به چیزی که دوست دارند، تلاش کنند. خوانندگان پس از خواندن این کتاب می‌­آموزند که از احساسات و غرایز خود در راستای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند و به راحتی بر روی دیگران تأثیر بگذارند.

یکی از مهم­‌ترین ویژگی­‌های کتاب هرگز سازش نکنید این است که در بسیاری از بخش‌­ها، نویسنده منظورش را در قالب روایت­‌هایی جذاب بیان می­کند. روایت­‌هایی که در آن­‌ها غالباً افرادی در حال مذاکره هستند و در ادامه نویسنده شیوه مذاکره آن­‌ها و دلایل شکست و پیروزی­شان را کالبدشکافی می­کند.

درباره کتاب Never Split the Difference

کتاب Never Split the Difference ما را به دنیای مذاکرات پرمخاطره می­برد؛ دنیایی که تصمیم گرفتن و نوع رفتار در آن بسیار مهم است. درواقع نویسنده در این کتاب به ما یاد خواهد داد که چگونه کنترل تمام مکالمات را در دست بگیریم و بدین طریق کسب و کار و حتی زندگی شخصی خود را نیز کنترل نماییم. می­توان گفت آموزه­‌های این کتاب به ما کمک می­کند که درک خود را در رفتار با انسان‌­های مختلف به قدری عمیق کنیم که بتوانیم به راحتی روی آن­‌ها تأثیر بگذاریم. درنتیجه اگر بخواهیم ماشین یا خانه‌­ای بخریم، می­توانیم کمتر از دیگران پول بپردازیم و اگر بخواهیم می­توانیم با رفتار و کلامی درست، حقوق خود را افزایش دهیم. با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این کتاب، می­توان کاری کرد تا کودکانمان به موقع بخوابند و مسئولیت­‌هایشان را به درستی انجام دهند.

از آن‌جایی که نویسنده بیش از دودهه در دفتر تحقیقات فدرال (FBI)  فعالیت داشته، تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده‌­است و حرف­‌های زیادی برای گفتن دارد. او با استفاده از روش‌­های بسیار قدرتمند و در عین حال کاربردی، به ما کمک می­کند که در مذاکرات طرف مقابل­مان را خلع سلاح کنیم و آن­‌ها را در مقابل خواسته­‌هایمان تسلیم نماییم. بدین طریق می­توانیم به راحتی بر ذهنشان مسلط شویم و آن‌­ها را متقاعد سازیم. با داشتن چنین مهارتی می­توانیم کیفیت زندگی شخصی و تجاری خود را تا حد بسیار بالایی ارتقاء بخشیم و خواسته­‌هایمان را نیز به دست بیاوریم.

کتاب Never Split the Difference تاکنون به زبان­‌های مختلفی ترجمه شده و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این کتاب در 288صفحه راهنمایی­‌های کاربردی خود را ارائه می­دهد و می­تواند امتیاز 4.8 از 5 را در سایت آمازون از آن خود کند.

کریس واس و تحل راز، درباره نویسندگان کتاب Never Split the Difference

«کریس واس» (Chris Voss) یکی از برجسته‌­ترین متخصصان و اساتید اصول مذاکره در جهان به حساب می­‌آید. او بنیان‌گذار و مدیر شرکت The Black Swan Group است. این شرکت مشاوره‌­ای تاکنون به شرکت­‌های بزرگی در جهان کمک کرده که درست‌­ترین مسیر ممکن را به خصوص در مذاکرات خود پیش بگیرند و به موفقیت­‌های بزرگی دست یابند.

واس تاکنون در بسیاری از دانشگاه‌­های بزرگ دنیا مانند دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، دانشگاه هاروارد و دانشگاه جورج تاون تدریس کرده و اصول مذاکره و مهارت‌­های ارتباطی را به افراد زیادی در سراسر جهان آموخته‌­است.

«تحل راز» (Tahl Raz) یک ایده­‌پرداز بسیار حرفه‌­ای در دنیای تجارت است. او با ایده‌­های بی­‌نظیر خود تاکنون زندگی افراد زیادی را دگرگون ساخته­‌است.

 راز علاوه بر این به عنوان یک روزنامه‌­نگار فعال و نویسنده‌­ای پرطرفدار نیز فعالیت می­کند. برخی از کتاب‌­های او تاکنون به زبان‌­های مختلفی ترجمه شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نموده­‌است. کتاب Never Eat Alone که تحل راز آن را با همکاری «کیت فرازی» (Keith Ferrazzi) به رشته تحریر درآورده، یکی از خارق­‌العاده­‌ترین و با ارزش­‌ترین کتاب­‌های تجاری اخیر عنوان گرفته­‌است. با این که حدود یک دهه از اولین چاپ این کتاب گذشته، هم‌­اکنون نیز فروش بسیار خوبی دارد و به عنوان یکی از مهم‌­ترین کتاب­‌های درسی در رشته MBA تدریس می­شود.

تحل راز هم‌­اکنون مدیر ارشد محتوا و سردبیر مجله Jewcy Media است و به عنوان مدیر عامل شرکتی به صورت آنلاین تدریس می­نماید. او به همراه همسر و دخترش در نیویورک زندگی می­کند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Never Split the Difference با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Never Split the Difference: Negotiating As If Your Life Depended On It

کتاب Never Split the Difference: Negotiating As If Your Life Depended On It

A former international hostage negotiator for the FBI offers a new, field-tested approach to high-stakes negotiations―whether in the boardroom or at home.

** A Wall Street Journal Bestseller **

After a stint policing the rough streets of Kansas City, Missouri, Chris Voss joined the FBI, where his career as a hostage negotiator brought him face-to-face with a range of criminals, including bank robbers and terrorists. Reaching the pinnacle of his profession, he became the FBI’s lead international kidnapping negotiator. Never Split the Difference takes you inside the world of high-stakes negotiations and into Voss’s head, revealing the skills that helped him and his colleagues succeed where it mattered most: saving lives. In this practical guide, he shares the nine effective principles―counterintuitive tactics and strategies―you too can use to become more persuasive in both your professional and personal life

Life is a series of negotiations you should be prepared for: buying a car, negotiating a salary, buying a home, renegotiating rent, deliberating with your partner. Taking emotional intelligence and intuition to the next level, Never Split the Difference gives you the competitive edge in any discussion

ناشر انتشارات Random House
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9781847941497
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۳,۵۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان