پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

What Every Body is Saying

What Every Body is Saying
ناشر William Morrow
نویسنده
تعداد صفحات ۲۷۲
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب What Every Body is Saying

کتاب بدن سخن می‌گوید What Every Body is Saying اثر جو ناوارو Joe Navarro

خلاصه کتاب What Everybody Is Saying

جو ناوارو که افسر سابق FBI بوده است و به عنوان یکی از زبده‌ترین کارشناسان رفتار غیرکلامی‌ شناخته می‌‌شود، در کتاب What Everybody Is Saying به شرح این نکته می‌پردازد که چگونه می‌توان دیگران را مانند یک کتاب مطالعه کرد. با رمزگشایی رفتار و حرکات آنها و تشخیص حالات فریبکارانه می‌توانید به راحتی زبان بدن دوست، همکار، رئیس و حتی غریبه‌ها را بخوانید و بفهمید که راجع به شما چه فکری می‌کنند. کتاب « بدن چه می‌­گوید» به شما نحوه استفاده از ناخودآگاهتان را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند تا متوجه آنچه مردم به صورت غیرکلامی‌ می‌گویند، بشوید. این مهارت باعث می‌شود که حالات مختلف را تشخیص بدهید، رفتارها را رمزگشایی کنید، مشکلات را حل کنید، در مذاکرات اثرگذار باشید و انگیزه پنهانی اطرافیانتان را نیز بدانید.

در کتاب «بدن چه می‌­گوید»  برخلاف دیگر آثار مشابه به نقش سیستم عصبی هم اشاره شده است و علاوه بر اینکه خوانش زبان بدن را امری روانشناسانه دانسته است، از اهمیت علم پزشکی و آناتومی‌ بدن هم غافل نشده است. و نکته جالب کتاب تمرکز بر همه قسمت‌های بدن است نه فقط صورت و دست. چون در اکثر کتاب‌های مشابه فقط به موارد واضح اشاره شده‌است و دیگر قسمت‌ها پنهان باقی مانده‌ است. اگر برای پیشرفت کاری در مشاغلی که قبلا ذکر شد نیاز به دانش رفتار غیرکلامی‌ دارید و یا فقط برای بهتر شدن ارتباط با دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خواهان کسب علم زبان بدن هستید، این کتاب بهترین انتخاب برای شماست تا به صورت کاملا علمی‌ به همه اهدافتان برسید. این کتاب که مملو از نمونه‌ها و تجربه‌های حرفه‌ای است، شیوه‌ی جدید قدرتمندی برای جهت‌‌یابی در جهان ارائه می‌‌کند.

درباره کتاب What Everybody Is Saying

بسیاری از کتاب‌هایی که درباره حالات و رفتارهای غیرکلامی‌ نوشته شده‌اند، حاصل نظر شخصی و برداشت‌های فردی نویسنده بوده است. اما درکتاب What Everybody Is Saying، اطلاعات ارائه شده بر مبنای آزمایشات عملی و اصول علمی‌ است. با اینکه نویسنده این کتاب افسر سابق FBI بوده است و بسیاری از تجربیات او در بازجویی‌ها اتفاق افتاده است اما زبان بدن و رفتار غیرکلامی‌ فقط محدود به این حیطه شغلی نیست. بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر، مجریان تلویزیونی و مذاکره‌کنندگان سیاسی و اقتصادی به شدت به این دانش نیاز دارند. جدا از مشاغل مختلف، زبان بدن در ارتباطات روزمره هم کاربرد فراوان دارد و به درک متقابل افراد از همدیگر منجر می‌شود. همیشه نیازی به برقراری ارتباط کلامی نیست. گاهی در سکوت هم می‌توان حرف‌های عمیقی را با رفتار و حالات منتقل کرد.

دکتر «دیوید گیونز» نویسنده کتاب نشانه‌های عاشقانه و مجرمانه درباره این کتاب می‌گوید: «این کتاب به طور استادانه‌ای به تحلیل زبان بدن و زبان غیرکلامی‌ می‌پردازد». کتاب زبان بدن چه می‌گوید می‌تواند در بالاترین سطوح قضایی و امنیتی استفاده و حتی تدریس شود. کتاب بدن چه می‌گوید تمام فرضیات شما درباره درک کردن دیگران را تغییر می‌­دهد و می‌توانید نشانه هایی که تا به حال به آنها دقت نکرده‌اید را در بدن دیگران تشخیص دهید. نکته مهم درباره کتاب What Everybody Is Saying این است که به پشتوانه سال‌ها پژوهش آکادمیک و تجربه عملی، این کتاب به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید به دور از نتیجه‌گیری‌های مبتدیانه، به طور دقیق حرکات و رفتار دیگران را تحلیل کنید. این کتاب که برای اولین بار به زبان اصلی در انتشارات جنگل منتشر شده‌است برای همه مصاحبه‌گران و مذاکره‌کنندگان و همه کسانی که می‌خواهند لایه‌های بیشتری از ارتباطات را درک کنند توصیه می‌شود.

 

جو ناوارو، درباره نویسنده کتاب What Everybody Is Saying

جو ناوارو (Joe Navarro)، نویسنده آمریکایی متولد کوبا، سخنران و مامور سابق اف‌بی‌آی است. ناوارو در ارتباطات غیرکلامی‌ و زبان بدن تخصص دارد و کتاب‌های فراوانی در این زمینه نوشته است. او 13 کتاب نوشته است که کتاب What Everybody Is Saying معروف‌ترین اثر اوست که شهرتی بین المللی دارد و به 27 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است. کتاب دیگر او به نام Louder Than Words در سال 2010 به عنوان یکی از شش کتاب برتر در زمینه تجارت که باید بخوانید به انتخاب روزنامه Wall Street لقب گرفت. علاوه بر کتاب‌های مشهوری که او نوشته است، مقالات علمی‌ نیز منتشر کرده که به طور اختصاصی برای Amazon Kindle نوشته شده است.

در سال 2009 جو ناوارو با همکاری Nightingale-Conant که بزرگ‌ترین تولید‌کننده کتاب‌های صوتی خودآموز است همکاری کرد و نسخه صوتی The Power of Body Language را منتشر کرد. همچنین در همان سال دوره‌ای آنلاین برگزار کرد تا دانش‌ خود درباره‌ی تحلیل، رمزگشایی و خوانش رفتار غیرکلامی‌ را به علاقه‌مندان منتقل کند و از این طریق آن‌ها بتوانند برای پیشرفت در شغل یا زندگی شخصی‌شان از این دانش استفاده کنند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب What Every Body is Saying با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب What Every Body is Saying

کتاب What Every Body is Saying

Read this book and send your nonverbal intelligence soaring. Joe Navarro, a former FBI counterintelligence officer and a recognized expert on nonverbal behavior, explains how to "speed-read" people: decode sentiments and behaviors, avoid hidden pitfalls, and look for deceptive behaviors. You'll also learn how your body language can influence what your boss, family, friends, and strangers think of you. You will discover:

  • The ancient survival instincts that drive body language
  • Why the face is the least likely place to gauge a person's true feelings
  • What thumbs, feet, and eyelids reveal about moods and motives
  • The most powerful behaviors that reveal our confidence and true sentiments
  • Simple nonverbals that instantly establish trust
  • Simple nonverbals that instantly communicate authority

Filled with examples from Navarro's professional experience, this definitive book offers a powerful new way to navigate your world

He says that's his best offer. Is it? She says she agrees. Does she? The interview went great—or did it? He said he'd never do it again. But he did

ناشر William Morrow
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780061438295
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۶۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۹,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان