پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

You Are a Badass at Making Money

ناشر انتشارات Viking
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب You Are a Badass at Making Money

کتاب تو خفن هستی در پول درآوردن You Are a Badass at Making Money اثر جن سینسرو Jen Sincero

خلاصه کتاب You Are a Badass at Making Money

کتاب You Are a Badass at Making Money به شما می­گوید که چرا تا الان از لحاظ مالی، جایگاهی را که همیشه می­خواستید کسب نکرده­‌اید. اولین قدم برای پول­دار شدن این است که موانع را  بشناسید و از این به بعد اجازه ندهید جلوی شما را بگیرند. یکی از مهم‌­ترین موانع در رسیدن به زندگی که همیشه آرزویش را داشتیم، ذهنیت نادرست است. باور­های غلطی که درباره­‌ی خودمان داریم، همانند یک سد اجازه شکوفا­شدن استعدادهایمان را نمی­دهند. باید این باور­ها هرچه زود­تر شناسایی و با باورهای مثبت و الهام بخش جایگزین شوند. همه‌­ی ما فقط یک ­بار فرصت زندگی‌­کردن داریم و این فرصت بسیار محدود است. پس مهم­‌ترین مسئله در زندگی، این است که چگونه از همین فرصت کوتاه، به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

کتاب «تو خفن هستی در پول در­آوردن»، همانند یک مشاور پرانرژی، می­تواند لحظه‌­به‌­لحظه، دست ما را بگیرد. «سینسرو» نویسنده‌ی کتاب می­گوید که تردیدها، ترس‌­ها و بهانه‌­ها، موانع بزرگی هستند که همیشه جلوی حرکت انسان را می­گیرند. ما باید برای کسب درآمد بیشتر این موانع را از بین ببریم و با روشی جدید به سوی کسب درآمد حرکت کنیم.  روی توانایی­‌های ذاتی خود بیشتر تمرکز کنیم و آن­چه را که واقعا هستیم به خود و دیگران نشان دهیم.

درباره کتاب You Are a Badass at Making Money

کتاب You Are a Badass at Making Money، یکی­ دیگر از کتاب­‌های جن سینسرو، نویسنده کتاب «تو خفن هستی» (You Are a Badass) است. کتاب You Are a Badass توانست به یکی از پرفروش‌­ترین کتاب‌­های نیویورک‌­تایمز تبدیل شود و به شهرت جهانی برسد.  

سینسرو در کتاب تو در پول در­آوردن خفن هستی می­خواهد به ما ثابت کند که طرز تفکر ما چگونه بر شرایط زندگی تاثیر می­گذارد. یکی از ویژگی­‌های جالب کتاب You Are a Badass at Making Money این است که شما همراه با خواندن بخش‌­های مختلف این کتاب هم می­خندید و هم به فکر تغییر اساسی در بخش­‌های مختلف زندگی به­‌ویژه بخش‌­های مالی می‌­افتید. بنابراین با لذت و علاقه‌­ی بیشتری به سمت تغیییرات زندگی خود حرکت می­کنید. مجله نیویورک درباره کتاب می­گوید: « این کتاب یک مانیفیست سرزنده برای از بین بردن موانع بین خودمان و رویاهایمان است»

تفاوت بارز کتاب You Are a Badass at Making Money با سایر کتاب­‌های موفقیت این است که برنامه­‌ای برای قدم‌به‌­قدم نزدیک ­شدن به ثروت و بازنشستگی زود­هنگام، ارائه نمی­کند، بلکه سعی می­کند به نحوی هوشمندانه روی ذهنیت انسان کار کند تا به این باور برسد که شایسته رسیدن به ثروت فراوان است.

 

جن سینسرو، درباره نویسنده کتاب You Are a Badass at Making Money

جن سینسرو نویسنده، مربی موفقیت و سخنگوی انگیزشی است که سال‌های سال است به مردم کمک می­کند تا زندگی خود را بهبود بخشند وحساب بانکیشان را پر پول کنند. او که ابتدا، در یک گاراژ زندگی می­کرد‌‌ه‌­است، اکنون به زنی ثروتمند تبدیل شده و موفقیت‌های زیادی در زندگی‌­اش کسب کرده­است.

در سال 2008، سینسرو برای سازمان کارآفرینی زنان، کارگاه­‌های آموزشی برگزار می­کرد و سپس بعد از آن تصمیم گرفت که به عنوان مربی انگیزشی حرفه­‌ی خود را ادامه دهد. در کنار این کارها، به نویسندگی هم می‌­پرداخت و برای مجلات و وبلاگ‌ها، مقاله‌های انگیزشی می­نوشت. تا اینکه در سال 2013، سومین کتابش با عنوان« تو خفن هستی» منتشر شد و توانست به پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز در سال 2015 تبدیل شود. از آن زمان تا کنون مجموعه کتاب‌­های You Are a Badass به بیش از 30 زبان در سراسر دنیا ترجمه شده و سینسرو را به یکی از نویسندگان مشهور جهانی تبدیل کرده‌­است. از جمله کتاب‌­های دیگر او می‌توان به « تو هرروز خفنی» (You Are a Badass Every Day )، تو خفن هستی (You Are a Badass) و عادت‌­های خفن (Badass Habits) اشاره کرد

کتاب You Are a Badass at Making Money

YOU ARE A BADASS AT MAKING MONEY is the book you need if you've spent too much time watching money land in your bank account and then roll through your fingers. Jen Sincero went from living in a converted garage to traveling the world in 5-star luxury in a matter of years, and knows all too well the layers of BS one can get wrapped up in around money, as well as what it takes to dig your way out

In this funny, fascinating and practical book she goes in-depth on how powerful our thoughts are and how our bank accounts are mirrors for our beliefs about money. YOU ARE A BADASS AT MAKING MONEY combines laugh out loud comedy with life-changing concepts, all boiled down into manageable, bite-sized tips so that YOU can put them into practice and get life changing results

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب You Are a Badass at Making Money با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب You Are a Badass at Making Money

کتاب You Are a Badass at Making Money

ناشر انتشارات Viking
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9781473649569
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۲۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان