پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Buried Giant

The Buried Giant
ناشر انتشارات Vintage International
نویسنده
تعداد صفحات ۳۳۶
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Buried Giant

کتاب The Buried Giant

دربریتانیا و در عصر پس از حکمرانی شاه آرتور، پس از مدت‌های طولانی، جنگ خون‌آلودی که میان ساکسون‌ها و بریتون‌ها بود به اتمام می‌رسد. داستان این کتاب زوجی را دنبال می‌کند که دست به سفری دور و دراز می‌زنند. اکسل و بئاتریس، زوج بریتانیایی مسنی هستند که برای دیدن پسرشان که سالیان سال است او را ندیده‌اند، راهی سفر می‌شوند. اما اتفاق عجیبی در این سرزمین رخ داده است؛ مه‌ای عجیب سراسر بریتانیا را فراگرفته است و باعث فراموشی تمام مردم شده است و اکسل و بئاتریس هم که تحت تاثیر این مه هستند، چیز زیادی از پسرشان به یاد ندارند. با این وجود این زوج مسن به سفر می‌روند و در مسیر خود با یک جنگجوی ساکسون، یک یتیم و یک شوالیه مشهور همراه می‌شوند و کم‌کم در راه خود گذشته تاریک و دردناک مشترک بین این افراد بر آن‌ها آشکار می‌شود. در این داستان فانتزی بی‌رقیب، پیچش‌هایی وحشیانه، اضطراب‌آور و تاثیر‌گذار خواننده را مجذوب خود می‌کند. کتاب غول‌ مدفون تفکری در باب فراموشی و قدرت حافظه است که به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است.

درباره کتاب The Buried Giant

کتاب The Buried Giant رمانی فانتزی نوشته کازوئو ایشی­‌گورو است که در سال 2015 منتشر شد. نوشتن این کتاب حدود 10 سال به طول انجامید. ایشی‌گورو برای نوشتن رمان حاضر ازبریتانیای قرون وسطا و عصر تاریک این سرزمین الهام گرفت و  اثری خلق کرد که به گفته خود بیانگر این است که جوامع جنگجو چطور از فراموشی به عنوان یک مکانیسم برای ادامه زندگی و کنار آمدن با وقایع دل‌خراش استفاده می‌کنند. از آنجا که تاریخ بریتانیا در این دوره پر از حفره‌های تاریخی است، ایشی‌گورو با تخیل خود این حفره‌ها را در قالب یک رمان فانتزی پر می‌کند. این کتاب تنها کتاب ایشی‌گورو است که روایتگرش اول شخص نیست. کتاب غول‌ مدفون در سال 2016 نامزد بهترین رمان برای جایزه World Fantasy Award و Mythopoeic Award for Adult Literature شد اما موفق به بردن هیچ یک نشد. رمان حاضر در رقابت برای جایزه لوکس در بخش بهترین رمان فانتزی نیز ششم شد. از آن‌جا که کازوئو ایشی‌گورو نامی مشهور و محبوب در ادبیات است، این کتاب او به زبان‌های مختلف چون فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و چندین زبان ‌دیگر ترجمه شده است.

واشینگتن پست درباره کتاب غول مدفون می‌نویسد: «تماشایی... رمان غول مدفون آوایی مانند افسانه‌ها دارد و مانند سایر آثار ایشی‌گورو باشکوه و نوین است.» گاردین نیز با تحسین از این کتاب می‌نویسد: «کتابی زیبا و غم‌انگیز درباره وظیفه‌ای که درقبال یادآوری و تمایلی که به فراموشی داریم.»

کتاب The Buried Giant

کتاب The Buried Giant

From the winner of the Nobel Prize in Literature and author of the Booker Prize–winning novel The Remains of the Day comes a luminous meditation on the act of forgetting and the power of memory
 
In post-Arthurian Britain, the wars that once raged between the Saxons and the Britons have finally ceased. Axl and Beatrice, an elderly British couple, set off to visit their son, whom they haven't seen in years. And, because a strange mist has caused mass amnesia throughout the land, they can scarcely remember anything about him. As they are joined on their journey by a Saxon warrior, his orphan charge, and an illustrious knight, Axl and Beatrice slowly begin to remember the dark and troubled past they all share. By turns savage, suspenseful, and intensely moving, The Buried Giant is a luminous meditation on the act of forgetting and the power of memory

ناشر انتشارات Vintage International
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780307455796
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۳۶
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Mortal Instruments  City of Bones 1
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Sorcerers Stone Book 1
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Black Milk
۵۰,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Order Of The Phoenix Book 5
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲۷۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Cursed Child  Parts 1 & 2 Book 8
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۸۸,۰۰۰ تومان
Eclipse
۲۰۰,۰۰۰ تومان
Heart of Dread Frozen Book 1
۱۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Chamber Of Secrets Book 2
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۳۷,۵۰۰ تومان