پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Career View

Career View
ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۳۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۱۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Career View

پاسخ تمام سوالات خود را درباره داشتن یک کار و شغل خوب در این کتاب پیدا کنید و یک بار برای همیشه از سردرگمی و افکار پریشان نجات یابید.

کتابی با بهترین دستورالعمل‌ های کاربردی و مفهوم سازی شده برای کمک به دانش آموزان جهت پاسخ دادن به این #هفت_سوال_کلیدی در مورد مسیرهای شغلی احتمالی طراحی شده‌ است:
چه مشاغلی وجود دارند؟


کتاب کنونی برای کمک به دانشجویان جهت توسعه مهارت‌های شغلی و مهارت های آمادگی آکادمیک طراحی شده ‌است که به بررسی فرصت های شغلی در بخش های مختلف اشتغال و راه هایی برای دستیابی به اهداف کوتاه ‌مدت و بلند مدت می پردازد.

این کتاب در سال 2018  توسط انتشارات پیرسون منتشر شده است. کتاب دارای 20 فصل می باشد. هر فصل نیز به سه بخش تقسیم می شود. در بخش اول هر فصل به بررسی فضای عمومی (محل کار) و ملزومات مرتبط با آن شغل (تجهیزات، مسولیت ها و...)به همراه لغات پر کاربرد و مهم پرداخته شده است.

در بخش دوم مکالمات مرتبط بین مشتری و استخدام کنندگان آن شغل (اعم از سوپروایز،مشاور،همکار،متخصص و ...) به همراه عکس و توضیحات آمده است.

در بخش سوم، دستورالعمل های متناسب با هر شغل (اعم از استفاده از ابزار، نگهداری آن و ...) توضیح داده شده که با توجه به تفاوت های موجود بین مشاغل گوناگون طبیعتا دستورالعمل ها و گفتمان مرتبط با آن نیز متفاوت می باشد.

همچنین، برنامه درسی یکپارچه، اهداف اشتغال و آمادگی تحصیلی استانداردهای مهارت زبان انگلیسی و قانون استخدام و نیروی کار را نیز مورد هدف قرار می دهد.

تمرین های بخش فن آوری در سرتاسر این دوره، مهارت‌های اطلاع ‌رسانی دیجیتال جهت یافتن، ارزیابی، سازماندهی، خلق و ارائه اطلاعات به منظور آماده‌ سازی برای ورود به دنیای کار و نیز ادامه تحصیل را ارتقا می دهد.

درانتهای هر فصل نیز تمرین های متنوع گنجانده شده است که انجام دادن آن به یادگیری بهتر لغات و کلمات تازه کمک می کند. پاسخ این تمرینات نیز در انتهای کتاب آورده شده است.

کتاب Career View

کتاب Career View

CareerView is designed to help high-intermediate and advanced English language learners explore their work interests and job opportunities across many employment sectors while they develop career and academic readiness skills to achieve their short-term and long-term goals. Together with its separately published companion Career & Academic Readiness Workbook, the text helps prepare students for a successful transition to continuing education, vocational training, and employment

 

The course can serve as the capstone level of a traditional basal English series, as a stand-alone or supplemental text for advanced, transition, and bridge classes, and as an introductory career exploration resource for students entering continuing education, occupational training settings, and high school career and technical education programs. School employment counselors, career navigators, and other guidance professionals can also use the text with student advisees to help them explore career pathways

 

Outstanding Features

  • An integrated curriculum promotes employability and academic readiness goals of the English Language Proficiency Standards (ELPS) and Workforce Employment and Opportunity Act (WIOA)

  • Vibrant illustrations depict an array of occupations and workplace settings

  • An active conversational approach gives students "soft-skills" practice with functional contextualized workplace communication

  • Critical thinking and personalization questions promote discussions about workplace values and expectations, problem-solving, and personal experiences

  • Skills Checks provide built-in review practice in each unit

  • Tech Tasks develop students' digital information skills

  • The workbook focuses on employment sector information, career and academic readiness skills, and civics connections

  • complete audio program and answer key allow students to study independently at their own pace

ناشر انتشارات Pearson
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780135165232
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۳۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۱۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
انگلیسی تجاری در سفر+CD
۱۸۵,۰۰۰ تومان
۱۱۱,۰۰۰ تومان
Oxford Handbook of Commercial Correspondence
۴۱۰,۰۰۰ تومان
۳۲۸,۰۰۰ تومان
English for Emails
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۶,۰۰۰ تومان
Market Leader Intermediate
۴۷۰,۰۰۰ تومان
۲۵۸,۵۰۰ تومان
English for Aviation
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان