پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Magic Secret

ناشر انتشارات Atria
نویسنده
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۱۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Magic Secret

« راندا برن» نیز مانند همه به دنبال کشف و شناخت خود بوده است. در کتاب « راز »، او با یک روایت ساده و شیوا قوانین حاکم بر زندگی را شرح داده و دانش کافی برای ایجاد و خلق یک زندگی مملو از شادی را در اختیارتان قرار میدهد. او در کتاب « قدرت » که دنباله دیگری بر راز است، به کشف و بررسی قدرت درون و مثبت‌اندیشی می‌پردازد. اکنون او در یک دنباله شگفت‌انگیز دیگر با نام « معجزه » تمام تکه‌های پازل را کنار هم قرار میدهد و سفر معنوی و رسالت خود را به سرانجام می‌رساند.

کتاب « معجزه » در برگیرنده آموزه‌های معجزه‌آسا درباره شگرگذاری و برگرفته از یک متن قدیمی دوهزارساله است. شکر گذاری به این خاطر مهم است که به‌راحتی میتواند بسامد ارتعاشی شما را بالا ببرد و برای جذب خواسته‌ها به شما کمک کند. در یک سفر باورنکردنی بیست و هشت روزه، « راندا برن» به شما نشان میدهد که چگونه این آموزه‌ها را برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی به کار ببندید و لحظه‌لحظه زندگی خود را غرق شادی و خوشبختی کنید.

در این کتاب برای بیست و هشت روز تمرین شکرگذاری وجود دارد. این تمرینات طوری تنظیم شده است که می‌توانید از آن برای متحول کردن وضعیت سلامت، پول، شغل و روابط خود استفاده کنید. هرگز فراموش نکنید، مهم نیست چه کسی هستید، مهم نیست کجا هستید، مهم نیست شرایط فعلی شما چگونه است، کتاب « معجزه » زندگی شما را تغییر می دهد!

کتاب The Magic Secret

کتاب The Magic Secret

In The Magic a great mystery from a sacred text is revealed, and with this knowledge Rhonda Byrne takes the reader on a life-changing journey for 28 days. Step by step, day-by-day, secret teachings, revelations, and scientific law are brought together to form 28 simple practices that open the reader's eyes to a new world, and lead them to a dream life

ناشر انتشارات Atria
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781849838399
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۷۲
قیمت پشت جلد ۱۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان