پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Deep Work

Deep Work
ناشر انتشارات Grand Central Publishing
نویسنده
تعداد صفحات ۳۰۴
قیمت پشت جلد ۳۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۵,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Deep Work

کتاب کار عمیق Deep Work اثر کارل نیوپورت Cal Newport

خلاصه کتاب Deep Work

یکی از ارزشمندترین مهارت‌ها در اقتصاد کنونی Deep Work «کارعمیق» است که به طور روز افزون رو به کاهش و انقراض است. اگر این مهارت را به دست آورید به نتایج فوق‌العاده‌ای دست خواهید یافت. «کار عمیق» یک راهنمای ضروری برای کسانی است که به دنبال موفقیت متمرکز در دنیای آشفته هستند. این کتاب راز تمرکز بدون حواس‌پرتی روی یک کار سخت و ضروری است. «کال نیپورت» استاد دانشگاه و نویسنده، عبارت «کار عمیق» را اختراع  و برای نخستین بار در وبلاگ معروف خود به نام «ترفندهای درسی» از آن استفاده کرد. او می‌گوید که کار عمیق شما را در کاری که انجام می‌دهید بهتر می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در مدت زمان کوتاه‌تری به هدف خود دست یابید. به طور خلاصه، کار عمیق مانند یک ابرقدرت در اقتصاد رقابتی فزاینده ما است.

 با این حال بیشتر مردم، خواه دانشمندان دانشگاه‌ها که در برنامه کاری شلوغ کار می‌کنند و یا افراد خلاق که تلاش می‌کنند نگاه خلاق خود را تیز کنند، توانایی کار عمیق را از دست داده‌اند و روزهای خود را بدون اینکه بدانند روش بهتری هم وجود دارد در سایه ناامیدکننده ایمیل‌ها و رسانه‌های اجتماعی سپری می کنند. به عبارت ساده‌تر توسعه و پرورش یک کار عملی عمیق، یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توان در این دنیای پر از حواس‌پرتی و شلوغ گرفت و هدف این کتاب نشان دادن این راه است.

درباره‌ی کتاب Deep Work

در کتاب Deep Work، «کال نیوپورت» به جای بحث پیرامون بدی‌های حواس پرتی در دنیای امروزی ارتباطات، هدف خود را روی عمل عکس آن، یعنی دقت و تمرکز می‌گذارد. با تقسیم این کتاب به دو بخش، او ابتدا این موضوع را بیان می‌کند که ایجاد یک اخلاق کاری عمیق در هر حرفه مزایای زیادی ایجاد خواهد کرد. سپس «کال» یک رژیم آموزشی جدی ارائه می‌دهد و آن را به شکل چهار قانون برای تغییر ذهن و عادات، برای حمایت از مهارت دقت و تمرکز ارائه می‌دهد.

کتاب Deep Work با ترکیبی از انتقادات فرهنگی و توصیه های عملی و  بکارگیری مثال‌هایی مانند اینکه چطور «کارل یونگ» برای تقویت تمرکز خود، دست به ساخت یک مجسمه سنگی زد و یا  داستان یک فرد پیشگام در رسانه های اجتماعی که برای نوشتن کتاب خود به دور از حواس‌پرتی یک بلیت سفر رفت و برگشت به توکیو گرفت تا داستان خود را در آسمان کامل کند، منظور خود را به خواننده می‌رساند. این کتاب برنده جوایزی چون پرفروش‌ترین کتاب بخش تجارت «وال استریت ژورنال» و بهترین کتاب تجاری «آمازون» در سال 2016 شد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Deep Work با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب Deep Work

کتاب Deep Work

ناشر انتشارات Grand Central Publishing
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9781455586691
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۰۴
قیمت پشت جلد ۳۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان