پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Power of Now

The Power of Now
ناشر انتشارات New World Library
نویسنده
تعداد صفحات ۲۵۶
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Power of Now

پیام این کتاب بسیار ساده است:

زندگی در لحظه، تنها راه و مسیر درست برای رسیدن به شادی و روشن گری است.

شاید این جمله حاوی پیام تازه و نوینی نباشد، اما سبک و روایت منحصربفرد و شور و شوق نویسنده در پرداختن به موضوعات موجب شده تا این کتاب به یک راهنما و سرمشق عالی برای کسانی تبدیل شود که تا به حال معنی واقعی زندگی در لحظه و نحوه رسیدن به ان را درک نکرده اند.

در درجه اول نویسنده یک معلم با کلاس جهانی است. او به سادگی می تواند مفاهیم پیچیده را به زبان ساده و با روایتی شیوا مو شکافی کند.

مهم تر از همه، با خواندن فقط یک فصل از این کتاب، شما جهان را به گونه دیگری در مقابل خود احساس خواهید کرد. بی تردید، شما به اگاهی بیشتری نسبت به افکار و عواطف خود دست خواهید یافت. شما به این درک و بینش خواهید رسید که چه گونه در برابر افکار واهی و احساسات نارس از مسیر خود به سمت داشتن زندگی بهتر نگاه بانی کنید.

کتاب قدرت اکنون، مسیر درست برای رسیدن به روشنگری و زندگی در لحظه است. این کتاب به عنوان یک دستورالعمل و راهنما برای زندگی روزمره در نظر گرفته شده و بر اهمیت زندگی در لحظه و جلوگیری از سیر کردن در گذشته یا آینده تاکید دارد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Power of Now با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب The Power of Now

کتاب The Power of Now

It's no wonder that The Power of Now has sold over 2 million copies worldwide and has been translated into over 30 foreign languages. Much more than simple principles and platitudes, the book takes readers on an inspiring spiritual journey to find their true and deepest self and reach the ultimate in personal growth and spirituality: the discovery of truth and light

In the first chapter, Tolle introduces readers to enlightenment and its natural enemy, the mind. He awakens readers to their role as a creator of pain and shows them how to have a pain-free identity by living fully in the present. The journey is thrilling, and along the way, the author shows how to connect to the indestructible essence of our Being, "the eternal, ever-present One Life beyond the myriad forms of life that are subject to birth and death"

Featuring a new preface by the author, this paperback shows that only after regaining awareness of Being, liberated from Mind and intensely in the Now, is there Enlightenment

ناشر انتشارات New World Library
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781577314806
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۵۶
قیمت پشت جلد ۱۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۹۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان