پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Key

ناشر Wiley
نویسنده
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Key

آیا از شرایط کاری خود ناراضی هستید؟ آیا وضعیت سلامتی، وضع مالی یا روابط شخصیتان برایتان خوشایند نیست و دائم به دنبال راهی برای بهتر شدن آنها هستید؟ آیا چیزی هست که آنقدر برایتان مهم باشد که هرکاری برایش بکنید و با تمام وجود آن را بخواهید اما برخلاف تمام تلاش‌هایتان، رسیدن به آن برایتان غیرممکن به نظر برسد؟ آیا عصبی و پریشان از نرسیدن به رویاهای خود هستید؟ اگر از تقلا کردن برای چیزهایی که می‌خواهید خسته شدید و به دنبال راز رسیدن به موفقیت بی‌پایان هستید، کتاب The Key دنیایی جدید و سرشار از موقعیت‌های تازه را به رویتان می‌گشاید.

کتاب «کلید» رازی را برملا می‌کند که برای جذب ثروت، سلامتی، موفقیت، خوشحالی و هر آنچه تابه‌حال خواسته‌اید، به آن نیاز دارید. کتاب بی‌نظیر The Key نوشته «جو ویتال» (Joe Vitale)، یک راهنمای عرفانی و روحی برای رسیدن به چیزهاییست که میخواهید و به شما نشان می‌دهد چطور از تمام جنبه‌های زندگی بیشترین استفاده را ببرید.

اگر فکر می‌کنید که می‌توانید چیزها و موفقیت‌های بیشتری کسب کنید اما این اتفاق به نظر هیچوقت برایتان رخ نمی‌دهد، کتاب The Key محدودیت‌های روانی و ناخودآگاهتان را که شما را عقب نگه می‌دارد بر شما آشکار می‌کند. درون هر فردی نیروی ناخودآگاهی وجود دارد که اهدافش را به خطر می‌اندازد و مانع رسیدن فرد به خواسته‌هایش می‌شود. کتاب The Key، 10 راه اثبات شده برای غلبه بر این موقعیت را به شما نشان می‌دهد تا ضمیر ناخودآگاه و خودآگاهتان را در یک راستا قرار دهید و به این مانع درونی پایان دهید.

«ویتال» موضوعات پیچیده روانشناسی را به صورت ساده و قابل فهم و قابل استفاده به شما توضیح می‌دهد و حکمت و دانش واقعی زندگی را با علوم عرفانی ترکیب می‌کند تا به شما کمک کند واقعیت خود را بشناسید. او به شما ابزاری ارائه می‌کند که فرصت‌های جدیدی برایتان ایجاد می‌کند و استفاده از این رازها، درهای شگفتی را به روی شما و به سوی یک زندگی موفق می‌گشاید.

درباره کتاب The Key

کتاب «کلید» یک اثر عرفانی و روانشاناسانه است که «جو ویتال»، ملقب به بودای اینترنت، آن را درسال 2008 منتشر کرد و مثل اکثر کتاب‌های این نویسنده، خیلی زود به یکی از کتاب‌های پرفروش بازار تبدیل شد. «جو ویتال» در این کتاب درباره قانون جذب و اینکه چطور آن را به کار بگیریم صحبت می‌کند. «ویتال» درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «راز تنها یک مقدمه و آشنایی با سیستم ذهنی و ضمیر ناخودآگاه و مخرب بود، اما قدم بعدی این است که بفهمیم این ضمیر ناخودآگاه چطور کار می‌کند. ما فکر می‌کنیم این ضمیر خودآگاه است که تصمیم می‌گیرد و قدرتمند است اما درواقع ضمیر ناخودآگاه نیروگاه اصلی تصمیمات و کارهای ماست و این همان جاییست که ما باید برویم تا بتوانیم از جهان آنچه را می‌خواهیم طلب کنیم.» «پگی مک‌کول» (Peggy McColl) نویسنده کتاب Your Destiny Switch درباره‌ی کتاب The Key می‌گوید: «این کتاب یکی از قدرتمندترین کتاب‌هایی است که خوانده‌ام. «کلید» زندگی را زیرورو می‌کند، بیانی ساده و شیوا دارد و می‌تواند دری به سوی خواسته‌های عمیق‌تان بگشاید. این کتاب می‌تواند یک کتاب کلاسیک مدرن شود.»

جو ویتال، درباره نویسنده کتاب The Key

«جوزف ویتال» (Joseph Vitale)، یا به اختصار «جو ویتال»، نویسنده و مربی روحانی است که به خاطر حضورش در فیلم «راز» به محبوبیت و شناخت عمومی رسید. «ویتال» در سال 1984 اولین کتاب خود با نام Zen and the Art of Writing را منتشر کرد. ویتال که علاوه بر نویسندگی و راهنمایی روحی و روانی؛ در عرصه موسیقی هم فعالیت دارد، تا به حال 15 آلبوم منتشر کرده و علاوه بر حضورش در فیلم راز، در چندین فیلم دیگر ایفای نقش کرده است. از موفق‌ترین کتاب‌های «ویتال» کتاب The Attractor Factor: 5 Easy Steps for Creating Wealth است که دو بار در صدر لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و در بار دوم، کتاب آخر هری‌پاتر در لیست را پشت سر گذاشت. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به Lifes Missing Instruction Manual: The Guidebook You Should Have Been Given at Birth و Zero Limits اشاره کرد که هر دو در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت قرار دارند. آخرین کتاب «ویتال» Anything Is Possible بود که در 2018 منتشر شد. ویتال علاوه بر موفقیت روحانی، چندین کتاب در زمینه مارکتینگ نیز منتشر کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب‌های Hypnotic Writing: How to Seduce and Persuade Customers with Only Your Words و Buying Trances: A New Psychology of Sales and Marketing اشاره کرد.

کتاب The Key

کتاب The Key

The paperback edition of Joe Vitale's inspiring guide to attracting wealth, health, happiness, and more

Now available in paperback, inspirational author Joe Vitale's The Key finally reveals the secret to attracting anything you want from life-money, happiness, professional success, love, or anything else. This book goes beyond Vitale's bestselling book The Attractor Factor and the mega-hit movie The Secret to reveal a powerful and effective way to get more out of every aspect of your life

If you know you can achieve more, but can't seem to make it happen, The Key reveals the psychological and unconscious limitations that are holding you back. You'll learn ten proven ways to stop sabotaging yourself and align your conscious and subconscious minds. This book gives you all the personal insight you need to unlock secret doors within yourself and open new opportunities and possibilities in your life

  • From Joe Vitale, bestselling author of The Attractor Factor, Zero Limits, and Life's Missing Instruction Manual
  • Gives you the guidance and advice you need to unlock your full potential in life
  • Offers practical help for dealing with problems with your job, finances, and any other aspect of your life

If you want to be the best you can be, no matter what you do, this book is The Key to unlocking a better, more successful you

ناشر Wiley
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780470503942
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان