پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

خودآموز و راهنمای 4000Essential English Words 1

خودآموز و راهنمای 4000Essential English Words 1
ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
تعداد صفحات ۲۹۶
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲۰٪ تخفیف

کتاب خودآموز و راهنمای 4000Essential English Words 1

گسترش دایره لغات انگلیسی گامی بزرگ در راستای ارتقاء مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی محسوب می‌شود. افرادی که می‌توانند با تسلط کامل انگلیسی حرف بزنند و یا کتاب‌های انگلیسی را به‌راحتی بخوانند، دایره لغات بسیار گسترده‌ای دارند. با انتخاب یک مجموعه درست می‌توان به چنین مهارت ارزشمندی دست یافت. مجموعه کتاب‌های 4000Essential English Words 2nd همان مجموعه‌ای است که دایره لغات شما را تا حد بسیار خوبی ارتقاء می‌دهد. این مجموعه 6جلد دارد که استاد عبدالله قنبری با نوشتن کتاب راهنما برای هر جلد، یادگیری آن را بسیار راحت‌تر کرده‌است.

خلاصه کتاب خودآموز و راهنمای کامل 4000Essential English Words (2nd) 1

کتاب خودآموزوراهنمای کامل 4000Essential English Words (2nd) 1 اولین جلد از این مجموعه محسوب می‌شود. این کتاب به‌عنوان یک راهنمای کامل در کنار زبان‌آموزان قرار می‌گیرد تا مفاهیم کتاب اصلی را به طور کامل درک کنند.

افرادی که قصد دارند از این مجموعه به صورت خودآموز استفاده کنند تا دایره لغات خود را گسترش دهند، بهتر است این کتاب راهنما را نیز تهیه کنند تا به طور کامل مفاهیم واژگان را درک نمایند. این کتاب مسیر آموزشی لغات را بسیار هموار می‌سازد و به تمام سؤال‌هایی که زبان‌آموز در ذهنش ایجاد می‌شود، به طور کامل پاسخ می‌دهد.

معلمانی که قصد دارند از این مجموعه آموزشی برای آموزش لغات به دانش‌آموزان‌شان استفاده کنند، بهتر است که این کتاب راهنما را نیز تهیه نمایند. در این صورت می‌توانند تمام بخش‌های کتاب را به کامل‌ترین حالت ممکن آموزش دهند و بدین طریق بهره‌وری کلاس‌های خود را تا حد بسیار بالایی ارتقاء بخشند.

مجموعه کتاب‌های 4000 لغت ضروری زبان انگلیسی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از لغات را به مخاطبان خود آموزش دهد. این مجموعه در کل 6جلد دارد و در هر جلد حدود 600 کلمه جدید آموزش داده می‌شود و در نهایت 4000لغت کاربردی و مهم را پوشش می‌دهد. تمامی این لغات از میان واژگانی انتخاب شده‌است که در زندگی روزمره و در آزمون‌های بین‌المللی بسیار پرکاربرد هستند و دانستن آن‌ها ضروری است. این کلمات می‌توانند به طور مستقیم مهارت‌های درک مطلب زبان‌آموزان را تا حد بسیار بالایی ارتقاء دهند و اعتماد به‌نفس دانشجویان را بهبود بخشند.

درباره کتاب خودآموز و راهنمای کامل 4000Essential English Words (2nd) 1

مجموعه کتاب‌های خودآموزوراهنمای کامل 4000Essential English Words 2nd مجموعه‌ای جامع و کاربردی است که می‌تواند زبان‌آموزان را از حضور یک معلم بی‌نیاز کند. در کل این مجموعه تمام واژگان کاربردی که در سطح مقدماتی و متوسط قرار گرفته‌اند، به زبان‌آموز یاد می‌دهد. لوح فشرده‌ای که به همراه این کتاب ارائه می‌شود، مهارت شنیداری زبان‌آموزان را تا حد بسیار خوبی ارتقاء می‌بخشد و ذهن آن‌ها را به طور کامل آماده می‌سازد.

افرادی که قصد دارند در آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس شرکت کنند، بهتر است این مجموعه را به همراه کتاب‌های راهنمای آن تهیه نمایند و بدین طریق مطمئن شوند که پرکاربردترین واژگان این آزمون‌ها را به طور کامل یادگرفته‌اند.

اول هر فصل لیستی ارائه شده‌است که زبان‌آموزان می‌توانند کلمات جدید را به همراه معانی کامل آن ببینند و شیوه تلفظ کردن آن را نیز بیاموزند. برای توضیح هر واژه، عکس‌های مختلفی ارائه شده که باعث می‌شود زبان‌آموز معانی را بهتر در ذهنش ثبت نماید. پس از آموزش لغات، تمرین‌های مختلفی ارائه شده که مخاطبان از طریق آن معانی کلمات را چندین بار تمرین می‌کنند. کتاب راهنمای هر جلد می‌تواند به‌عنوان یک پاسخنامه کامل برای تمرین‌های این کتاب نیز محسوب شود. این مجموعه می‌تواند دانش واژگان زبان‌آموزان را تا حد بسیار خوبی گسترش دهد. افراد با استفاده از آن می‌توانند تمام لغات General را یاد بگیرند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تمام کسانی که قصد شرکت در آزمون IELTS General را دارند، حتماً این مجموعه بی‌نظیر را به همراه راهنمای آن تهیه کنند.

کتاب خودآموز و راهنمای 4000Essential English Words 1

کتاب خودآموز و راهنمای 4000Essential English Words 1

ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 1
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۲۹۶
قیمت پشت جلد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۰۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راهنما و ترجمه  Oxford Word Skills Basic
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
504 Absolutely Essential Words
۱۲,۰۰۰ تومان
4000Essential English Words 1
۳۵,۰۰۰ تومان
۳۱,۵۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
راهنما و ترجمه Oxford Word Skills Intermediate
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان