پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Why I Write

Why I Write
ناشر انتشارات Penguin
نویسنده
تعداد صفحات ۱۲۸
قیمت پشت جلد ۴۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۷,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Why I Write

کتاب چرا می‌نویسم Why I Write اثر جورج اورول George Orwell

کتاب چرا می‌نویسم یک کتاب غیرداستانی و درواقع مجموعه‌ای از مقالات جورج اورول، خالق رمان‌های مشهور مزرعه حیوانات و 1984، است که به مسائل متنوعی از جمله سیاست و جنگ می‌پردازد و مانند دریچه‌ای به ذهن این نویسنده بزرگ است. خوانندگان با مطالعه کتاب حاضر می‌توانند بیشتر با نظریات این نویسنده انگلیسی موفق آشنا شوند و بدانند که دیدگاه او به مسائل روز زمان خودش چه بوده است.

خلاصه کتاب Why I Write

کتاب زبان اصلی Why I Write مجموعه ای از مقالات اورول است که در طول سالیان متفاوت منتشر شده‌اند و حالا به صورت یک مجموعه در اختیار خوانندگان قرار دارد. مهم نیست که اورول بخواهد حباب دروغ‌های سیاستمداران را سوراخ کند، یا بخواهد شخصیت مردم انگلیس را تشریح کند و یا حتی بخواهد حقایقی تلخ و زشت از جنگ را برملا کند، او با بذله‌گویی و زبانی زیرکانه مقالات روشنگرانه‌ای را به نگارش درآورده است. کتاب چرا می‌نویسم شامل 4 مقاله زیر است:

  • چرا می‌نویسم که در سال 1946 برای اولین بار منتشر شد و توصیف مسیر جورج اورول در راه نویسنده شدن است. این مقاله نوعی خودزندگی‌نامه جمع و جور است که اورول درباره اولین شعری که نوشته بود و تلاش‌هایش در نوشتن داستان کوتاه می‌نویسد. کار مهمی که اورول در این مقاله انجام می‌دهد، این است که برای نوشتن 4 هدف قرار می‌دهد.
  • شیر و تک‌شاخ که برای نخستین بار در سال 1940 منتشر شد و بیانگر نظرات اورول درباره وضعیت جنگ‌زده بریتانیاست و اینکه چطور سیستم طبقاتی جامعه انگلیسی مانع تلاش‌هایی است که برای پیروزی در جنگ انجام می‌شود.
  • یک اعدام عنوان دیگر مقاله کتاب حاضر است که در سال 1931 برای اولین بار منتشر شد و مقاله‌ای کوتاه درباره اعدام یک مجرم در برمه است.
  • سیاست و زبان انگلیسی در سال 1946 برای اولین بار منتشر شد و نقد اورول به زبان نوشتاری «زشت و ناصحیح» انگلیسی در زمان خودش است و در ادامه آن نیز ارتباط سیاست و پستی زبان را بررسی می‌کند.

درباره کتاب Why I Write

در طول تاریخ کتاب‌هایی بودند که جاهن را تغییر دادند. این کتاب‌ها طوری که ما خودمان و دیگران نگاه می‌کنیم را عوض کردند و الهام‌بخش بحث و جنگ و انقلاب بودند. این کتاب‌ها ذهن مردم را روشن کردند، آن‌ها را به خشم آوردند و آرام کردند.  کتاب Why I Write شاید در میان این کتاب‌ها قرار داشته باشد. این کتاب غیرداستانی که مجموعه‌ای از مقالات جورج اورول، نویسنده مشهور انگلیسی، است، در سال 2004 برای اولین بار منتشر شد. جورج اورول که شاید بیشتر برای کتاب‌های داستانی‌اش مانند مزرعه حیوانات و 1984 محبوب است، نویسنده‌ای ماهر و منتقدی بی‌همتا درباره مسائل سیاسی نیز هست که در کتاب چرا می‌نویسم می‌توان چهار نمونه از این نوشته‌های پرقدرت را مطالعه کرد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Why I Write با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Why I Write

کتاب Why I Write

ناشر انتشارات Penguin
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780141019000
قطع کتاب جیبی پالتویی
تعداد صفحات ۱۲۸
قیمت پشت جلد ۴۵,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۷,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان