پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Tipping Point

The Tipping Point
ناشر Little Brown
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
این کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.

کتاب The Tipping Point

کتاب نقطه عطف The Tipping Point اثر ملکوم گلدول Malcolm Gladwell

چه چیزی باعث می‌شود برخی کارها و ایده‌ها همه‌گیر شوند و برخی دیگر سریع به فراموشی سپرده شوند؟ ملکوم گلدول در کتاب نقطه عطف، این راز را رمزگشایی کرده و عناصری که باعث موفقیت ایده‌ها و ترند شدن آن‌ها می‌شود را شناسایی کرده است که می‌تواند یاری‌گر تمام افرادی باشد که به هر نحوی قصد دیده شدن در کسب و کار خود را دارند.

خلاصه کتاب The Tipping Point

نقطه عطف همان لحظه جادویی است که یک ایده یا ترند یا یک رفتار اجتماعی از آستانه می‌گذرد و مثل آتش در جنگلی خشک در همه‌جا پخش می‌شود. همانطور که یک فرد بیمار می‌تواند یک اپیدمی به راه اندازد، یک هل کوچک در یک راستای مشخص می‌تواند برای مثال یک ترند در زمینه مد و فشن به راه اندازد یا باعث  محبوبیت محصولی خاص شود یا باعث افت میزان جرم و جنایت شود. در کتاب پرفروش The Tipping Point، ملکوم گلدول پدیده نقطه عطف را توضیح می‌دهد و با مثال برای خواننده مشخص می‌کند و اظهار می‌کند که این پدیده درحال تغییر رفتار مردم در زمینه خرید است. گلدول در این کتاب ما را با انواع شخصیتی آشنا می‌کند که گرده‌افشان‌های طبیعی ایده‌ها و ترندهای نو هستند، مردمی که نقش مهمی در این پدیده دارند. گلدول ترندهای مد، سیگار کشیدن، برنامه تلویزیونی کودکان، پست مستقیم و انقلاب آمریکا را آنالیز می‌کند و در این ترندها به دنبال ایده‌هایی می‌گردد که سرایت پیدا کردند و منجر به این ترندها شدند.

درباره کتاب The Tipping Point

کتاب انگلیسی نقطه عطف نوشته ملکوم گلدول، اولین نوشته منتشر شده از این نویسنده موفق است که در سال 2000 برای نخستین بار چاپ شد. کتاب The Tipping Point که یک کتاب غیرداستانی است و در ژانر بیزینس و روان‌شناسی قرار می‌گیرد، راهنمایی بی‌نقص در شناسایی و خلق ترندهای جدید است. گلدول در این کتاب نقطه عطف را چیزی مثل نقطه جوش توصیف می‌کند. او در این کتاب 3 قانون اپیدمی را بررسی می‌کند که باعث تغییر و شکوفایی یک ایده می‌شوند: قانون کم بودن، فاکتور چسبندگی و قدرت پیش‌زمینه. این کتاب به قدری مورد استقبال قرار گرفت که تا سال 2006، یعنب در عرض 6 سال، بیش از 1.7 میلیون نسخه از آن فروش رفت و در راستای موفقیت کتابش، گلدول توانست به ازای هر سخنرانی‌اش رقمی حدود 40هزار دلار کسب کند. روزنامه گاردین کتاب The Tipping Point را در جایگاه 94 در لیست 100 کتاب برتر قرن 21 قرار داد.

خرید کتاب زبان

خرید کتاب The Tipping Point با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب The Tipping Point

کتاب The Tipping Point

ناشر Little Brown
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780316679077
قطع کتاب جیبی پالتویی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۸۴,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان