پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Silent Patient

The Silent Patient
ناشر انتشارات Celadon Books
نویسنده
تعداد صفحات ۳۳۶
قیمت پشت جلد ۲۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The Silent Patient

کتاب بیمار خاموش The Silent Patient اثر الکس مایکلیدیس Alex Michaelides

کتاب The Silent Patient بیمار خاموش ، اثر الکس مایکلیدیس (Alex Michaelides) است که با یک داستان جنایی معمایی به‌قدری هیجان مخاطب را برمی‌­انگیزد که به سختی می­تواند کتاب را زمین بگذارد. داستان با درون­مایه­‌های روانکاوانه و با زبانی ساده، می­خواهد از راز یک جنایت پرده­‌برداری کند و در نهایت با یک پایان غافلگیرکننده، تمام می­شود.

خلاصه کتاب The Silent Patient

کتاب The Silent Patient داستان زندگی یک زوج به ظاهر موفق است که در خانه­‌ای بزرگ و زیبا، در یکی از مناطق گران­‌قیمت لندن زندگی می­کنند. آلیشیا برنسون (Alicia Berenson) یک نقاش مشهور است که در کنار شوهرش زندگی به ظاهر خوبی را تشکیل داده‌­اند. آلیشیا در شرف برگزاری نمایشگاه و تمام روز مشغول نقاشی در انتهای باغ در یک آلاچیق است. شوهر آلیشیا یک عکاس مد است. دریکی از شب­‌ها، که دیر­تر از همیشه به خانه می­رسد، آلیشیا  او را با سیم به یک صندلی می‌بندد وبا اسلحه به صورتش شلیک می­کند. سپس با یک چاقو رگ دستانش را می­زند و درحالی‌که لباس سفید رنگی را پوشیده­‌است، ماموران می­رسند و او را به بیمارستان منتقل می­کنند.

بازجویی­‌های پلیس آغاز می­شود اما آلیشیا هیچ حرفی نمی­زند و کسی نمی­تواند سکوت او را بشکند. امتناع آلیشیا از حرف‌­زدن، یک تراژدی ناگوار خانوادگی را به یک راز و معمای بزرگ تبدیل می­کند. رازی که آوازه­ آن در بین مردم شهر می­پیچد و همین مسئله باعث می­شود ارزش تابلوهای آلیشیا بسیار زیاد شود و قیمت آن‌­ها بالا رود. وقتی هیچ‌­کس نمی­تواند سکوت آلیشیا را بشکند و از رمز و راز این جنایت پرده‌برداری کند، تئو، روان­‌درمانگر جنایی، مسئولیت این کار را به عهده می­گیرد. او تمام سعیش را می‌کند تا آلیشیا را به حرف آورد اما در این میان، حقایق دیگری را کشف می­کند که از انگیزه‌­های مختلف آلیشیا رونمایی و داستان را وارد مسیر بسیار پیچیده‌­ای می­کند. 

درباره کتاب The Silent Patient

الکس مایکلیدیس در کتاب The Silent Patient ازاحساسات مدفون‌­شده در بخش­‌های تاریک ذهن انسان صحبت می‌کند؛ احساساتی که همیشه وجود داشته‌­اند و ممکن است هر لحظه به گونه­‌ای غیر­قابل کنترل فوران کنند و حوادث ناگواری را پدید آورند. رمان بیمار خاموش در فوریه ۲۰۱۹ چاپ شد و در مدت خیلی کوتاهی ۵۵ نسخه از آن با ویرایش‌­های مختلف در بین مردم منتشر و در سراسر جهان به زبان­‌های مختلف ترجمه شد. اکثر خوانندگان کتاب The Silent Patient گفته‌اند که به سختی می­توان کتاب را زمین گذاشت و این کتاب قادر است ساعت‌­ها شما را در داستان مهیج خود غرق کند.

کتاب بیمارخاموش توانست خیلی زود به یکی از پرفروش‌­ترین کتاب­‌های نیویورک­‌تایمز تبدیل شود. مجله اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) راجع به کتاب می­گوید: «یک داستان فراموش‌نشدنی و هیجان­‌انگیز که ترکیبی است از داستان­‌های هیچکاک، طرح­‌های آگاتا کریستی و تراژدی یونانی.»

کتاب بیمارخاموش که در لیست پرفروش‌­ترین کتاب­‌های سال قرار دارد، با فصل‌­های کوتاه و زبانی ساده و روان، گاهی خواننده را وادار می­کند تا ادامه­ داستان را پیش‌­بینی کند. مخاطبانی که اهل خواندن رمان‌های جنایی معمایی هستند، گاهی ممکن است برخی از حوادث را به درستی پیش­‌بینی کنند اما انتهای داستان به گونه‌­ای تمام می­شود که برای همه­ خوانندگان غافلگیرکننده خواهد بود.

مجله پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly)  درباره کتاب می­گوید: «با­شکوه، این داستان هیجان‌انگیز با یک طرح بسیار پیچیده­ روانشناختی، مایکلیدیس را به عنوان نفر اول در خلق چنین داستان­‌هایی معرفی می­کند.»

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The Silent Patient با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

مجله لایبرری (Library Journal) درباره کتاب می­گوید: «این رمان، یک داستان تاریک، مبهم و بسیار خواندنی است.»

روزنامه تایمز نیز درباره کتاب می­گوید: «بسیار تاثیرگذار، بیمارخاموش داستانی هوشمندانه، ابتکاری و بسیار خواندنی است.»

کتاب The Silent Patient

کتاب The Silent Patient

"An unforgettable―and Hollywood-bound―new thriller... A mix of Hitchcockian suspense, Agatha Christie plotting, and Greek tragedy."
Entertainment Weekly

The Silent Patient is a shocking psychological thriller of a woman’s act of violence against her husband―and of the therapist obsessed with uncovering her motive

Alicia Berenson’s life is seemingly perfect. A famous painter married to an in-demand fashion photographer, she lives in a grand house with big windows overlooking a park in one of London’s most desirable areas. One evening her husband Gabriel returns home late from a fashion shoot, and Alicia shoots him five times in the face, and then never speaks another word

Alicia’s refusal to talk, or give any kind of explanation, turns a domestic tragedy into something far grander, a mystery that captures the public imagination and casts Alicia into notoriety. The price of her art skyrockets, and she, the silent patient, is hidden away from the tabloids and spotlight at the Grove, a secure forensic unit in North London

Theo Faber is a criminal psychotherapist who has waited a long time for the opportunity to work with Alicia. His determination to get her to talk and unravel the mystery of why she shot her husband takes him down a twisting path into his own motivations―a search for the truth that threatens to consume him

ناشر انتشارات Celadon Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781250301697
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۳۶
قیمت پشت جلد ۲۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۶۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
World War Z
۴۵,۰۰۰ تومان
۲۷,۰۰۰ تومان
The Institute
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان
Collected Shorter Plays
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
The Shining - The Shining 1
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۶,۰۰۰ تومان
Malorie - Bird Box 2
۷۰,۰۰۰ تومان
۴۲,۰۰۰ تومان
The Perfect Nanny
۱۶۵,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
Frankenstein In Baghdad
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Asylum - Asylum 1
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۰,۰۰۰ تومان