پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

دستور زبان Schritte 1+2

دستور زبان Schritte 1+2
ناشر انتشارات راین
نویسنده
تعداد صفحات ۱۱۰
قیمت ۷۵,۰۰۰ تومان

کتاب دستور زبان Schritte 1+2

حاوی توضیحات دستوری درس به درس کتاب آموزشی  Schritte 1+2 (A1.1 و A1.2) به زبان فارسی کاملاً ساده همراه با مثال­های متعدد و ترجمه­ی مثال برای یادگیری بیشتر، سریع­تر، دقیق­تر و لذت­ بخش­­تر.

 

دستور زبان آلمانی SCHRITTE 1+2 در کنار کتاب­های آموزشی Schritte (یعنی کتاب­های

Schritte

Schritte international

Schritte plus

Schritte plus neu

مقاطع A1.1 و A1.2 استفاده می­شود و باعث می­شود که این کتاب­ها بهتر درک شوند.

 

قسمت­های دستور زبان

دستور زبان آلمانی SCHRITTE 1+2 حاوی 104 صفحه است و از 14 فصل به ترتیب 14 درس کتاب­های آموزشی Schritte مقاطع A1.1 و A1.2 (مجموعاً A1) تشکیل شده است.

 

مخاطب دستور زبان

مخاطب این دستور زبان «همه­ی» کسانی هستند که در حال گذراندن دوره­ی A1 (شامل A1.1 و A1.2) می­باشند. ترتیب قرار گرفتن مطالب این دستور زبان مطابق با درس به درس کتاب آموزشی Schritte می­باشد، ولی استفاده از این دستور زبان به صورت مستقل از کتاب MENSCHEN یا در کنار کتب آموزشی دیگر مانند Studio d A1 نیز به خوبی ممکن است.

علت نگارش  دستور زبان آلمانی Schritte

اساتید محترم در دوره­های زبان آلمانی در ایران مجبورند به زبان آلمانی تدریس کنند و در این دوره­ها زبان­آموز معمولاً اجازه­ی پرسش به زبان مادری ندارد. این امر باعث شده که زبان ­آموزان ضعیف­تر نتوانند به تمامی توضیحات دستوری پی ببرند. همچنین امکان ارائه­ی تمامی نکات دستوری در کلاس درس از لحاظ زمانی برای مدرس امکان­پذیر نمی­باشد. بنابراین زبان­ آموزان کاملاً مستعد نیز از درک بسیاری از نکات دستوری محروم می­مانند. این دستور زبان توانسته این خلاً را به خوبی پوشش دهد.

استفاده از دستور زبان آلمانی Schritte در کنار دوره­های آموزشی

دستور زبان آلمانی SCHRITTE 1+2 هم­اکنون به یک کتاب استاندارد در کنار کلیه­ی دوره­های آموزشی مقطع A1 در سراسر کشور تبدیل شده است. شیوه­­ی آموزشی ساده و قابل درک، مثال­های متعدد و ترجمه­ی مثال­ها باعث شده است که حتی ضعیف­ترین زبان­­ آموزان نیز بتوانند از کتاب به راحتی استفاده کنند و جمله ­سازی بیاموزند. بهترین شیوه­ی استفاده از این دستور زبان مطالعه­ی هر فصل پیش از حضور در کلاس می­باشد. تجربه ثابت کرده است که این دستور زبان باعث می­شود زبان­آموزان در کلاس کمتر فارسی صحبت کنند و با درک سریع مطالب دستوری فوراً جمله سازی کنند و به تعامل بپردازند.

دستور زبان آلمانی SCHRITTE 1+2 و آزمون گوته

دستور زبان آلمانی Schritte 1+2 به جرأت بهترین انتخاب ممکن برای آشنایی با نحوه­ی جمله ­سازی برای آزمون گوته مقطع A1 می­باشد. کتاب دستور زبان آلمانی Schritte 1+2 به همراه سه کتاب دیگر مقطع A1 یعنی «650 لغت آزمون گوته مقطع A1»، «10 نمونه آزمون گوته مقطع A1» و کتاب «مکالمه زبان آلمانی بر اساس متد MENSCHEN A1» حتی بدون کتب آموزشی Schritte به ترکیبی موفقیت­ آمیز برای آزمون گوته A1 تبدیل شده است.

کتاب دستور زبان Schritte 1+2

کتاب دستور زبان Schritte 1+2

ناشر انتشارات راین
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۱۱۰
قیمت ۷۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب آلمانی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
دستور زبان آلمانی Menschen A1
۹۴,۰۰۰ تومان
۷۵,۲۰۰ تومان
Klipp Und Klar A1.B1
۲۶۵,۰۰۰ تومان
۱۴۵,۷۰۰ تومان
Grammatik Ganz Klar Übungsgrammatik A1-B1
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۹۳,۵۰۰ تومان
دستور زبان آلمانی Menschen B1
۹۴,۰۰۰ تومان
۷۵,۲۰۰ تومان
دستور زبان آلمانی Menschen A2
۹۴,۰۰۰ تومان
۷۵,۲۰۰ تومان
Deutsch Uben  Wortschatz & Grammatik A1
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۶,۰۰۰ تومان