پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Ninth House

Ninth House
ناشر Flatiron Books
نویسنده
تعداد صفحات ۴۸۰
قیمت پشت جلد ۴۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۲۰,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Ninth House

در کتاب Ninth House با داستان «الکس استرن» (Alex Stern) همراه می‌شویم. «استرن» یکی از دانشجویان تازه وارد «دانشگاه ییل» (Yale University) است که در لس‌آنجلس توسط مادر هیپی‌اش بزرگ شده است. او مدرسه را رها کرد و وارد دنیای مواد مخدر، کار‌های بدون سرانجام و اتفاقات بسیار بدتر از اینها شد. «الکس» در سن بیست سالگی تنها بازمانده یک جنایت وحشتناک و حل نشده است که دوستانش را در آن از دست داد. به نظر می‌رسد که همه چیز در حال بدتر شدن است که زندگی روی خوشش را به او نشان می‌دهد، یا حداقل اینطور به نظر می‌رسد. هنگامی که در بیمارستان است، به او پیشنهاد تحصیل در یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا داده می‌شود و اینگونه به او شانس دوم برای داشتن زندگی موفق داده می‌شود. اما چرا او انتخاب شده است؟

با توجه به زندگی خشن و دشواری‌هایی که هم با زندگان و هم با مردگان تا قبل از این داشت، «الکس» تصور می‌کرد که آمدن به «ییل»، مهربانی هم‌کلاسی‌ها و ایده کارآموزی تابستانی قرار است عادی بودن، ثبات و راحتی برای او به ارمغان آورد. اما به محض اینکه مشخص می‌شود که داستان واقعا چه بوده است، متوجه می‌شود که دنیایی که وارد آن شده شاید حتی خشن‌تر و زشت‌‌‌تر از قبل باشد.

الکس بعد از ورود به دانشگاه، توسط کسانی که او را انتخاب کرده‌اند، موظف می‌شود تا گروه‌های مخفی «ییل» را نظارت کند. هشت مقبره که شامل افرادی هستند که در آینده ستارگان «هالیوود» و سیاست‌گذاران «وال استریت» می‌شوند. مشخص می‌شود که فعالیت‌های سری گروه مخفی ییل، که شامل جادو ممنوعه زنده کردن مردگان است، شرور‌تر و خارق‌العاد‌ه‌تر از آن چیزی است که هر کسی می‌تواند تصور بکند. الکس از کودکی دارای قدرت ماورایی دیدن ارواح و مردگان بود و به زودی مشخص می‌شود همین مسئله بلیت برنده‌ی او برای ورود به «دانشگاه ییل» بوده است. گروه نهم که «لیثی» (Lethe) نامیده می‌شوند، کسانی هستند که الکس را وارد «ییل» کرده‌اند تا با استفاده از قدرت‌های فرازمینی‌اش، بر هشت گروه دیگر نظارت کند و باعث شود تا آنها از قوانین پیروی کنند.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Ninth House با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Ninth House

کتاب Ninth House

Galaxy “Alex” Stern is the most unlikely member of Yale’s freshman class. Raised in the Los Angeles hinterlands by a hippie mom, Alex dropped out of school early and into a world of shady drug-dealer boyfriends, dead-end jobs, and much, much worse. In fact, by age twenty, she is the sole survivor of a horrific, unsolved multiple homicide. Some might say she’s thrown her life away. But at her hospital bed, Alex is offered a second chance: to attend one of the world’s most prestigious universities on a full ride. What’s the catch, and why her

Still searching for answers, Alex arrives in New Haven tasked by her mysterious benefactors with monitoring the activities of Yale’s secret societies. Their eight windowless “tombs” are the well-known haunts of the rich and powerful, from high-ranking politicos to Wall Street’s biggest players. But their occult activities are more sinister and more extraordinary than any paranoid imagination might conceive. They tamper with forbidden magic. They raise the dead. And, sometimes, they prey on the living

ناشر Flatiron Books
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781250313072
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۸۰
قیمت پشت جلد ۴۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۲۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Mortal Instruments  City of Bones 1
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Sorcerers Stone Book 1
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Black Milk
۵۰,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Order Of The Phoenix Book 5
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲۷۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Cursed Child  Parts 1 & 2 Book 8
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۸۸,۰۰۰ تومان
Eclipse
۲۰۰,۰۰۰ تومان
Heart of Dread Frozen Book 1
۱۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Chamber Of Secrets Book 2
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۳۷,۵۰۰ تومان