پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

High Performance Habits

High Performance Habits
ناشر انتشارات Hay House UK
نویسنده
تعداد صفحات ۴۰۰
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب High Performance Habits

کتاب عادت های عملکرد عالی High Performance Habits اثر برندن برچارد Brendon Burchard

کتاب High Performance Habits نوشته‌ برندن برچارد به ۶ عادت مورد نیاز برای توسعه‌ شخصی و تبدیل شدن به کارآمدترین فردی که می‌توانید،ِ می‌پردازد. در حالی که شاید به‌نظر برسد مخاطب کتاب انگیزشی High Performance Habits مدیران و رهبران هستند، اما در‌واقع توصیه‌های برندن برچارد در مورد هر کسی قابل اجرا است. عاداتی که برندن برچارد در این کتاب آن‌ها را HP6 نامیده‌است هر کدام دریچه‌ای مستقیم به سوی توسعه‌ی فردی است که با رعایت آن‌ها در طول زندگی می‌توان موفقیت را تضمین کرد. کتاب عادت‌های عملکرد عالی پر از جملات نغز و اشاره‌ها و سوالات درونی تحریک‌برانگیز است تا شما بتوانید درک کنید سطح واقعی عملکرد خود را چگونه متوجه شوید، افزایش دهید و در معرض نمایش قرار دهید. مهم‌تر از همه، برندن برچارد عوامل رایج عدم موفقیت در بین مدیران با عملکرد بالا را نیز تحلیل می‌کند تا مخاطبان با شناخت تله‌های کارآیی بالا، دچار آن‌ها نشوند.

خلاصه کتاب High Performance Habits

 

برندن برچارد در کتاب زبان اصلی عادت‌های عملکرد عالی High Performance Habits مدلی برای شش عادت اصلی و مورد نیاز برای موفقیت خلق کرده است که شامل ۳ عادت شخصی و ۳ عادت اجتماعی می‌شود و آن‌را Brendon’s HP6 نام‌گذاری کرده است. این ۶ عادت اصلی را می‌توان به این ترتیب خلاصه کرد:

۱- به‌دنبال شفافیت باشید: بدانید که چه کسی هستید، چگونه می‌خواهید با دیگران تعامل داشته باشید، می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ در مورد افکار و اعمال خود سرسخت باشید.

۲- انرژی تولید کنید: همیشه ذخیره‌ی قابل توجهی از انرژی داشته باشید تا بتوانید تلاش و تمرکزتان را پایدارتر کنید. به سلامتی ذهنی و جسمی خود اهمیت دهید و احساسات مثبت را وارد کارتان کنید.

۳- ضرورت‌ها را مطرح کنید: دلایلی را برای خود مشخص کنید که چرا باید عمل‌کرد خوبی داشته باشید؟ این دلایل را دسته‌بندی کرده، دلایل درونی مانند ارزش‌ها و معیار‌های‌تان، دلایل بیرونی مانند تعهدات و وابستگی‌ها و حتی مهلت‌های قانونی، و همواره جلوی چشم خود بگذارید.

۴- بهره‌وری خود را بالا ببرید: تمرکزتان را بر روی اعمال مهم بگذارید؛ کاری که برندن برچارد نویسنده‌ی کتاب High Performance Habits آن‌‌را بازده کیفیت نیرومند PQO می‌نامد. قابلیتی که با آن  می‌توانید بیشترین تاثیر را بر اطرافیان و وظایف‌تان داشته باشید. تمام حاشیه‌ها را فراموش کنید.

۵- ارتباط‌تان را گسترش دهید: با دیگران در ارتباط باشید تا بانک انسانی خود را تشکیل داده و از اطرافیان در مواقع لزوم برای پشتیبانی و پیش‌برد پروژه‌های خود استفاده کنید. ایجاد اعتماد در دوستان و اطرافیان می‌تواند عامل و سرآغاز همکاری‌های پایدار در جهت اهداف مشترک در آینده‌ای نزدیک باشد.

۶- شجاعت خود را در معرض نمایش قرار دهید: از ایده‌های خود دفاع کنید، اقدامات جسورانه انجام دهید، هم برای خود و هم برای دیگران قیام کنید.

در کل خلاصه کردن همه‌ی روش‌های معجزه مانند برندن برچارد از کتاب موفقیتHigh Performance Habits کار دشواری است اما شاید بتوان عصاره‌ی عادات مهم کتاب را در سه جمله خلاصه کرد: به دنبال شفافیت، افزایش سطح نیازسنجی و به‌کار بردن شجاعت باشید.

 

درباره کتاب High Performance Habits

 

کتاب High Performance Habits که به صورت کتاب زبان اصلی  در ژانر کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و بیزینس ارائه می‌شود، پس از یک دهه تحقیقات گسترده توسط برندن برچارد تالیف شده است. تحقیقاتی که سرانجام به لیستی ۶تایی از موثر‌ترین عادت‌ها برای رسیدن به موفقیت پایدار ناشی شده است. براساس یکی از بزرگ‌ترین نظر‌سنجی‌هایی که تا‌کنون در مورد افراد با کارایی بالا انجام شده است، برندن برچارد مشخص کرده که هرچه بیشتر خلاصه کردن عادات و روش‌های موفقیت در حرفه و زندگی تجاری و حتی زندگی شخصی اتفاق بیوفتد، می‌تواند به افراد کمک زیادی کند. پس پک ۶ تایی Brendon’s HP6 را در کتابHigh Performance Habits ارائه داده است و می‌نویسد: این شش عادت را به فرزندخواندگی بپذیرید و برنده شوید؛ و یا آن‌ها را رها کنید و زندگی‌تان را به یک مبارزه  بی‌پایان تبدیل کنید. با خرید کتاب زبان اصلی از انتشارات جنگل می‌توانید با قلم توانای نویسنده‌ی کتاب، برندن برچارد بهتر آشنا شوید و روش‌های درست اجرای این عادت‌ها را با جملات شخصی نویسنده فرا بگیرید.

یکی از کلیدی‌ترین جمله‌های کتاب عادت‌های عملکرد عالی از نظر خوانندگان، جمله‌ی زیر است: «کارآمدها اعتماد به نفس دارند؛ اما همواره از خود این سؤال را دارند که آیا رویکرد من در این لحظه بهترین عمل‌کرد ممکن است یا خیر؟»

قسمتی از کتاب High Performance Habits از برندن برچارد را با هم بخوانیم:

«برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد، شیوه‌ی انجام کار مهم‌ترین فاکتور موفقیت است. مهم‌ترین مشخصه‌ی روند انجام کارها وجود علاقه در آن مورد خاص است؛ حتما افرادی را دیده‌اید که همیشه درباره‌ی فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حال صحبت کردن با شور و اشتیاق هستند. این افراد در وجود خود عنصر ارزش‌مند کمال‌‌گرایی را دارند که مشخصه‌ی مشترک بسیاری از معروف‌ترین و کارآمدترین انسان‌های جهان است.»

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب High Performance Habits با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتاب های زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب High Performance Habits

کتاب High Performance Habits

Twenty years ago, author Brendon Burchard became obsessed with answering three questions

1. Why do some individuals and teams succeed more quickly than others and sustain that success over the long term
2. Of those who pull it off, why are some miserable and others consistently happy on their journey
3. What motivates people to reach for higher levels of success in the first place, and what practices help them improve the most

After extensive original research and a decade as the world’s leading high performance coach, Burchard found the answers. It turns out that just six deliberate habits give you the edge. Anyone can practice these habits and, when they do, extraordinary things happen in their lives, relationships, and careers

Which habits can help you achieve long-term success and vibrant well-being no matter your age, career, strengths, or personality? To become a high performer, you must seek clarity, generate energy, raise necessity, increase productivity, develop influence, and demonstrate courage. The art and science of how to do all this is what this book is about

Whether you want to get more done, lead others better, develop skill faster, or dramatically increase your sense of joy and confidence, the habits in this book will help you achieve it faster. Each of the six habits is illustrated by powerful vignettes, cutting-edge science, thought-provoking exercises, and real-world daily practices you can implement right now
If you’ve ever wanted a science-backed, heart-centered plan to living a better quality of life, it’s in your hands. Best of all, you can measure your progress

A link to a free professional assessment is included in the book

ناشر انتشارات Hay House UK
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9781401952853
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۰۰
قیمت پشت جلد ۱۳۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان