پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank

بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank
ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
تعداد صفحات ۴۵۶
قیمت پشت جلد ۴۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۳۶,۰۰۰ تومان
۲۰٪ تخفیف

کتاب بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank

کتاب بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank تالیف مهرداد زنگیه وندی

شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های داوطلبان آزمون‌های زبان دکتری داشتن یک مرجع دقیق و کامل از سؤالات آزمون‌های MHLE ،UTEPT ،MSRT و تولیمو با پاسخ تشریحی باشد. با تلاش‌های صورت گرفته در گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه‌وندی، نخستین مرجع سؤالات واقعی این آزمون‌ها در ایران با پاسخ‌های مگاتشریحی تألیف و منتشر شده است.

کتاب بانک سؤالات آزمون‌های MSRT ، UTEPT، MHLE و تولیمو

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین روش‌های آمادگی برای یک آزمون، تمرین و تجزیه‌ و تحلیل آزمون‌های ادوار گذشتۀ آن آزمون است. در کتاب بانک سؤالات آزمون‌های MSRT، UTEPT، MHLE و تولیمو، Fast Bank‌ مجموعه سؤالات ادوار گذشتۀ آزمون‌های زبان دکتری گردآوری شده است.

در پاسخ تشریحی به سؤالات کتاب از نکات ارائه‌شده در کتاب‌های Fast Grammar (گرامر جامع آزمون‌های زبان)، Fast Vocab (واژگان جامع ارشد و دکتری) وFast Reading  (درک مطلب جامع آزمون‌های زبان دکتری) استفاده شده است.

در ادامه با بخش‌های مختلف کتاب بانک سؤالات MSRT، UTEPT،MHLE و تولیمو آشنا می‌شویم.

بخش اول: سؤالات گرامر آزمون‌های سال 96 تا 1402

در این بخش از کتاب سؤالات گرامر آزمون‌های MSRT، UTEPT،MHLE  و تولیمو که در سال96 تا 1402 برگزار شده‌اند، آورده شده است. سؤالات گرامر شامل سؤالات چهارگزینه‌ای و سؤالات زیر خط دار این آزمون‌ها است که در مجموع ۶۸۱ سؤال هستند.

بخش دوم: پاسخ تشریحی سؤالات گرامر

در بخش دوم کتاب Fast Bank (MSRT, MHLE, TOLIMO, UTEPT) پاسخ تشریحی سؤالات گرامر بصورت کاملاً حرفه‌ای و با آموزش و تحلیل تمامی نکات مربوط به هر تست آورده شده است. در این بخش شما با علت درستی گزینه‌ها و نادرستی گزینه‌های دیگر کاملاً آشنا می‌شوید. ترجمۀ فارسی تمامی سؤالات در بخش پاسخ تشریحی آورده شده است و حتی برای یادگیری بیشتر نکات هر تست، فصل‌های مربوطه در کتاب Fast Grammar در انتهای پاسخ هر تست ذکر شده است.

 

در ادامه یک تست را از کتاب انتخاب کرده و پاسخ تشریحی آن را برای شما آوردیم:

73. Pansies can be cultivated easily in home gardens, but ............. plenty of water and not too much sun. (اردیبهشت ۹۶ MSRT)
(A) to require
(B) they require
(C) required
(D) requiring

٧٣. پاسخ گزینۀ B است.

با توجه به استفاده از حرف ربط هم‌پایه‌ساز but «ولی» (که در کتاب Fast Grammar برای سهولت به خاطر سپردن، از آنها تحت عنوانfanboys  یاد کردیم)، به دو جمله‌واره نیاز داریم؛ یعنی قبل از کاما به یک فاعل و فعل و بعد از کاما هم به یک فاعل و فعل دیگر نیاز داریم. در جمله‌وارۀ اول (قبل از کاما)،  Pansies «بنفشۀ فرنگی» فاعل و can be cultivated هم فعل آن است. حال بایستی برای قسمت بعد از کاما (جمله‌واره دوم) یک فاعل و یک فعل مناسب داشته باشیم. بعد از جای خالی فعل نداریم؛ پس در جای خالی و بعد از but به فاعل و فعل نیاز داریم. بنابراین، گزینۀB ، که در آن they فاعل و require فعل است، صحیح است (توضیحات تکمیلی بخش ۵، درس ۱ کتاب Fast Grammar).

تحلیل گزینه‌ها:

گزینۀ A‌ نادرست است؛ زیرا به فاعل و فعل نیاز داریم؛ ولی to require «فعل‌واره» است و با توجه به مفهوم فعل‌واره (که در کتاب Fast Grammar برای نخستین بار در ایران از آن یاد شده)، فعل‌واره نمی‌تواند نقش فعل را به عهده بگیرد) (بخش ۱۰ کتاب Fast Grammar).

گزینۀ C نادرست است؛ زیرا  بعد از but به فاعل و فعل نیاز داریم ولی required تنها یک فعل گذشتۀ ساده است.

گزینۀ D نیز نادرست است؛ زیرا فاعل و فعل نداریم. در اینجا requiring فعل‌واره است (بخش ۱۰).

 

ترجمه: «بنفشه‌های فرنگی را می‌توان به‌راحتی در باغچه‌های خانگی به عمل آورد، ولی (آن‌ها) نیازمند آب زیاد و نور آفتاب نه‌چندان زیادی هستند.»

بخش سوم: نمونه سؤالات درک مطلب آزمون‌های UTEPT،MSRT و تولیمو 96 تا 1402

در بخش سوم از کتاب بانک سؤالات MSRT و ...، 41 متن مختلف از درک مطلب‌های 96 تا 1402 این آزمون‌ها در قالب سؤالات درک مطلب گردآوری شده است و بصورت کامل آورده شده‌اند.

بخش چهارم: پاسخ تشریحی سؤالات درک مطلب آزمون‌های MSRT، UTEPT و ...

در بخش پایانی کتاب، پاسخ تشریحی سؤالات درک مطلب بصورت کامل قرار گرفته است. در ابتدا ترجمۀ متن به فارسی روان آورده شده است و سپس سؤالات ریدینگ با استفاده از مهارت‌های کاملاً کاربردی برگرفته از کتاب درک مطلب جامع آزمون‌های زبان استاد مهرداد زنگیه‌وندی تحلیل و تشریح شده‌اند.

 

مؤلف کتاب بانک سؤالات آزمون‌های زبان دکتری استاد «مهرداد زنگیه‌وندی» هست که تاکنون بیش از ۱۲ عنوان کتاب پرفروش در حوزة آموزش زبان کنکورهای ارشد و دکتری در «انتشارات جنگل» به چاپ رسانده است. از جمله کتاب‌های ایشان می‌توان به کتاب‌های گرامر جامع Fast Grammar، واژگان جامع Fast Vocab و درک‌مطلب جامع Fast Reading اشاره کرد که هر کدام در سطح‌های مختلف پاسخگوی نیاز داوطلبان آزمون‌های متفاوت هستند.

 

کتاب بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank

کتاب بانک سوالات ادوار گذشته آزمون های زبان دکتری Fast Bank

 

ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
طبقه بندی
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۴۵۶
قیمت پشت جلد ۴۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۳۶,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.