پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The Handbook of Applied Linguistics

ناشر انتشارات Wiley-Blackwell
نویسنده
تعداد صفحات ۸۸۸
قیمت پشت جلد ۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف

کتاب The Handbook of Applied Linguistics

توضیحات کتاب The Handbook of Applied Linguistics

کتاب The Handbook of Applied Linguistics مجموعه‌ای از مقاله‌های تازه به چاپ رسیده است و تصویری جامع و به‌روزشده‌ای از زبان‌شناسی کاربردی ارائه می‌دهند. این کتاب شامل بخش‌هایی‌ست که به بررسی دو رویکرد اصلی در زمینه‌ی زبان‌شناسی می‌پردازد:

  1. کاربردهای زبان‌شناسی در language data -دنیای واقعی با هدف درک بیشتر از زبان و ارزیابی نظریه‌های زبان‌شناسی
  2. رویکردهای مبتنی بر زبان در دنیای واقعی با هدف استفاده از زبان در جهت بهبود مشکلات اجتماعی

کتاب The Handbook of Applied Linguistics یک منبع ارزشمند برای دانشجویان و محققان در زمینه‌ی زبان‌شناسی کاربردی، آموزش زبان و یادگیری زبان دوم بوده و زبان‌شناسی کاربردی را به عنوان یک رشته‌ی مستقل معرفی کرده است. این کتاب توسطAlan Davise و Catherine Elder ویرایش شده و شرح کاملی از تحقیقاتی را که در زمینه‌ی زبان‌شناسی کاربردی توسط بهترین متخصصان ارائه شده بیان می‌کند.

ساختار کتاب THE HANDBOOK OF APPLIED LINGUISTICS

این کتاب شامل دو قسمت است: قسمت اول شامل شش بخش و قسمت دوم شامل پنج بخش می‌باشد. در هر بخش، مجموعه‌ای از مقالات در مورد زبان‌شناسی کاربردی، نظریه‌ها و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده ارائه شده است و به بررسی طیف گسترده‌ای از موضوعات با دیدگاه‌های مختلف می‌پردازد.

خوانندگان می‌توانند فصل‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و با دقت بخوانند. همچنین در هر فصل، مطالب قابل تامل و ایده‌های بسیاری وجود دارد که خواننده را به چالش می‌کشاند. این کتاب در مجموع شامل سی مقاله بوده که مقالات بخش اول توسط  Alan Davise و بخش دوم توسط Catherine Elder جمع آوری و ویرایش شده‌اند.

کتاب The Handbook of Applied Linguistics

کتاب The Handbook of Applied Linguistics

The Handbook of Applied Linguistics is a collection of newly commissioned articles that provide a comprehensive and up-to-date picture of the field of Applied Linguistics

  •  
  • Provides a comprehensive and current picture of the field of Applied Linguistics
  • Contains 32 newly commissioned articles that examine both the applications of linguistics to language data and the use of real world language to ameliorate social problems.
  • Valuable resource for students and researchers in applied linguistics, language teaching, and second language acquisition
  • Presents applied linguistics as an independent discipline that unifies practical experience and theoretical understanding of language development and language in use
ناشر انتشارات Wiley-Blackwell
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۱
شابک 9781405138093
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات ۸۸۸
قیمت پشت جلد ۵۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۳۵۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.