پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

واژه‌نامۀ انگلیسی فارسی American English File 3

ناشر انتشارات راین
نویسنده
تعداد صفحات ۱۳۲
قیمت پشت جلد ۱۱۱,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۷,۷۰۰ تومان
۳۰٪ تخفیف

کتاب واژه‌نامۀ انگلیسی فارسی American English File 3

مجموعه واژگان کتاب‌های «American English File»، از شش جلد – استارتر تا کتاب پنج – تشکیل شده است و در کنار کتاب‌های «دستور زبان انگلیسی American English File» که توسط انتشارات به چاپ رسیده است بستری فراهم کرده است تا زبان‌آموزان بتوانند همراه با کتاب‌های‌ اصلی که شامل Student book و Workbook می‌شوند، به صورت خودآموز به یادگیری این زبان بپردازند.

این مجموعه حاصل تلاش اساتیدی است که مدت‌ها در عرصه آموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته‌اند و پس از ارزیابی نیاز زبان‌آموزان، اقدام به تهیه مجموعه‌ای چندمنظوره کرده‌اند. در این کتاب با نگاهی متفاوت به یادگیری زبان انگلیسی، تلاش شده تا نیاز زبان‌آموزان به محتوای کامل به خوبی پاسخ داده شود تا تنها به کمک یک کتاب، یادگیری واژگان سطح 3 به شکلی بی‌نقص صورت پذیرد.

مهم‌ترین مزیت این اثر در مقایسه با بسیاری از آثار تالیفی دیگر، محتوای کاملی است که نیازهای زبان‌موزآن در کلاس درس و حتی یادگیری به شیوه خودآموز را پاسخ خواهد داد. در این کتاب ضمن گزینش دقیق و موشکافانه لغت‌ها، کلمات جدید هر یونیت به همراه راهنمای تلفظ (فونتیک)، معنی فارسی، و مثالی کاربردی آورده شده‌اند تا علاوه بر ساده‌کردن فرایند جستجوی لغت‌ها، چند قدم مهم دیگر در راستای به‌خاطرسپاری آن واژه نیز برداشته شود.

در اولین قدم، محل قرار گرفتن هر کلمه در متن کتاب آورده شده است تا در زمان مطالعه، همگام با نیاز زبان‌آموزان، معنی واژه مورد نیاز بیان شود. به این ترتیب، بدون جستجو بین کلمات این کتاب، کلمات به همان ترتیبی که در کتاب «American English File» آمده‌اند، در کتاب واژگان قرار گرفته‌اند.

درادامه کلمه و شیوه تلفظ آن آورده شده که با توجه به آموزش نحوه تلفظ در کتاب 3، قرار دادن فونتیک کلمات نه‌تنها به تلفظ هر واژه کمک خواهد کرد، بلکه اقدامی مؤثر در راستای آشنایی با سیستم آوایی نیز خواهد بود. با تمرین تلفظ واژگان هر درس، زبان‌آموزان به مرور نحوه خواندن نمادهای آوایی را نیز فراخواهند گرفت که در همه سطوح زبان‌ انگلیسی چاره‌ساز است.

پس از الگوی آوایی هر واژه، معنای فارسی واژه قرار داده شده است که فراگیری واژه و به‌خاطر سپردن آن را تسهیل خواهد کرد. علاوه بر این، در سطح 3، اغلب زبان‌آموزان نگران متوجه نشدن معانی هستند و به‌این‌ترتیب کتاب واژگان ، ضمن کاهش اضطراب یادگیری، راه را بر یادگیری بر اساس حدس و گمان می‌بندد.

در نهایت، مثالی صحیح آورده‌ایم که فرایند یادگیری را تکمیل خواهد کرد. به عبارت بهتر، بعد از یادگیری معنی کلمه، شیوه کاربرد آن در جمله نیز در قالب مثالی به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود تا با نحوۀ کاربرد هر واژه نیز آشنا شوند. به‌این‌ترتیب، آن دسته از زبان‌آموزانی که در کلاس‌های گروهی به فراگیری زبان انگلیسی می‌پردازند، محتوای کافی برای پرسش‌های کلاسی و همچنین یادگیری کامل خواهند داشت. افرادی که شخصاً اقدام به یادگیری می‌کنند نیز، الگویی صحیح برای یادگیری دارند که برای ساخت جملات آتی نیز کمک‌کننده خواهد بود.

کتاب واژه‌نامۀ انگلیسی فارسی American English File 3

کتاب واژه‌نامۀ انگلیسی فارسی American English File 3

ناشر انتشارات راین
نویسنده
طبقه بندی
شابک 9786225744110
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۱۳۲
قیمت پشت جلد ۱۱۱,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۷۷,۷۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
راهنما و ترجمه  Oxford Word Skills Basic
۲۰۰,۰۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
504 Absolutely Essential Words
۱۲,۰۰۰ تومان
4000Essential English Words 1
۳۵,۰۰۰ تومان
۳۱,۵۰۰ تومان
Reading and Vocabulary Development 2 Thoughts and Notions
۱۴۵,۰۰۰ تومان
۷۲,۵۰۰ تومان
راهنما و ترجمه Oxford Word Skills Intermediate
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان