پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones

The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones
ناشر انتشارات Bantam
نویسنده
تعداد صفحات ۳۴۴
قیمت پشت جلد ۹۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۹۵,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones

کتاب رمان دنیای یخ و آتش The World of Ice And Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones اثر جورج آر. آر. مارتین George R. R. Martin

عنوان:  The World of Ice & Fire
نویسنده: George R. R. Martin

 شرح و توضیحات کتاب رمان The World of Ice And Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones دنیای یخ و آتش  نوشته جورج آر. آر. مارتین George R. R. Martin


« جهان یخ و آتش » درآمدی است بر مجموعه فانتزی مشهور « نغمه یخ و آتش » که توسط « جرج آر آر مارتین »، « الیو ام گارسیا جونیور » و « لیندا آنتونسون » در سال 2014 توسط نشر  بنتام  به چاپ رسید. این کتاب سیصد و چهل و چهار صفحه است و به طور کلی به بررسی تاریخچه اتفاقات مهم و نبردهای مهم « وستروس » می پردازد.

اگرچه کتاب جهان یخ و آتش را با اثر « سیلماریون » نوشته « تالکین » مقایسه می کنند، اما  مارتین اذعان داشت که کتابش صرفا مرور و درآمدی است بر بخش هایی از جهان داستان و تاریخچه شان. همچنین، مارتین  کتاب کامل و جامعی با عنوان « آتش و خون »  درباره خاندان « تارگرین » به چاپ رسانده است. آتش و خون شرح دقیقی است از دوره های پادشاهی خاندان  تارگرین .

جهان یخ و آتش شامل شجره نامه خاندان تارگرین، استارک، لنیستر و مروری کلی بر تمام سلطنت ها و پادشاهی ها، تاریخ کهن، عصر طلوع، و پایان آن در نابودی والریا،  حکومت اژدهایان، فتح اگان، سلطنت تمام پادشاهان تارگرین، سقوط اژدهایان، سال‌ های  بهار دروغین و شورش رابرت، هفت پادشاهی، تاریخچه هایی از شمال، دیوار و  آنسوی دیوار ،  سرزمین های رودخانه، ویل، جزایر آهن،سرزمین های غربی، ریچ، سرزمین های طوفان و دورن، سرزمین های آزاد و سرزمین های شرق  و... می باشد.

جرج آر. آر. مارتین  George R. R. Martin

جرج آر. آر. مارتین  (-1948) رمان نویس آمریکایی است که در سبک فانتزی، وحشت و علمی تخیلی آثار به یادماندنی و شگفت انگیزی را آفریده است. همچنین، او در عرصه فیلم نامه نویسی و تهیه کنندگی نقش پر رنگی ایفا می کند. با وجود آن که کتاب‌های اولیه ‌اش از طرف جامعه فانتزی و تخیلی مورد اقبال قرار گرفته بود، شمار خوانندگانش به نسبت اندک ماند. او در میانه دهه هشتاد به مشاغلی چون نویسندگی در هالیوود روی آورد.  نغمه یخ و آتش  یک مجموعه فانتزی و مشهورترین اثرش می باشد.  مارتین  نوشتن این مجموعه را از سال 1991 آغاز کرد و نخستین جلد آن در 1996 منتشر شد . او با انتشار نخستین کتاب از مجموعه  نغمه یخ و آتش  به شهرت جهانی رسید.

در سال 2005،  گراسمن  از مجله  تایم ،  جرج آر. آر. مارتین  را  تالکین  آمریکایی لقب داد و در سال 2011 او در فهرست صد چهره مشهور و تاثیرگذار جهان مجله  تایم  جای گرفت. او تاکنون جوایز بسیاری را به دست آورده است، او فقط شش بار جایزه  هوگو ، دو بار جایزه  نبیولا، سه بار جایزه  ایگنوتوس  و چهار بار جایزه  لوکس  را از آن خود کرده و نامزد دریافت ده ها جایزه دیگر نیز بوده است. در سال 2014، او کتاب  جهان یخ و آتش  را منتشر ساخت. این کتاب درآمدی است بر خاندان  وستروس ، یکی از خاندان مهم مجموعه  نغمه یخ و آتش .

تاکنون، 70 میلیون نسخه از مجموعه رمان های حماسی  نغمه یخ و آتش  در سراسر جهان به فروش رفته و به بیش از 47 زبان ترجمه شده است. از این اثر بزرگ اقتباس‌ های فراوانی به صورت سریال، کمیک استریپ، بازی‌های کارتی و رایانه‌ ای و… صورت گرفته است. این کتاب، کتابی است که طرفداران بازی تاج و تخت باید آن را داشته باشند.

کتاب The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones

کتاب The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones

ناشر انتشارات Bantam
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9780553805444
قطع کتاب رحلی بزرگ
تعداد صفحات ۳۴۴
قیمت پشت جلد ۹۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۹۵,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Mortal Instruments  City of Bones 1
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Sorcerers Stone Book 1
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Black Milk
۵۰,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Order Of The Phoenix Book 5
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲۷۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter and the Cursed Child  Parts 1 & 2 Book 8
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۸۸,۰۰۰ تومان
Eclipse
۲۰۰,۰۰۰ تومان
Heart of Dread Frozen Book 1
۱۵,۰۰۰ تومان
Harry Potter And The Chamber Of Secrets Book 2
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۳۷,۵۰۰ تومان