پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Five Little Pigs

ناشر انتشارات Harper Collins
نویسنده
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۲۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۴۸,۵۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Five Little Pigs

کتاب پنج خوک کوچک Five Little Pigs اثر آگاتا کریستی Agatha Christie

کتاب Five Little Pigs (پنج خوک کوچک) اثری خواندنی از «آگاتا کریستی» (Agatha Christie) یکی از بهترین نویسندگان زن جهان است که اکثر داستان‌هایش جنایی و کارآگاهی هستند. این اثر روایت‌گر یکی از پرونده‌های هرکول پوآرو است. هرکول پوآرو همان کارآگاه مشهور اهل بلژیک است که آگاتا کریستی با استفاده از قوه تخیل خود، آن را خلق نموده‌است. 

خلاصه کتاب Five Little Pigs

کتاب Five Little Pigs داستانی درگیر‌کننده و جذاب را روایت می‌کند که مخاطبان از خواندن خط‌ به ‌خط آن لذت خواهند برد. زنی جوان و بسیار موجه با هرکول پوآورو قرار ملاقات دارد. پدر این بانوی موجه طی یک ماجرایی به قتل رسیده‌است. خانم کلارا می‌خواهد علت دقیق حادثه را کشف کند و برای این موضوع می‌خواهد از هرکول پوآورو کمک بگیرد. این حادثه دقیقاً 16سال پیش رخ داده‌است و رخدادهای روز حادثه را قرار است 5نفر روایت کنند. هرکدام از آن‌ها با نگاه خود، به روایت تمام چیزهایی می‌پردازد که در ذهنش مانده‌است. در‌واقع 16سال پیش مادر کلارا را به اتهام قتل همسرش دستگیر کرد‌ه‌اند و حالا دختر او می‌خواهد با تمام وجودش تلاش کند تا بی‌گناهی مادر را اثبات نماید. 

هرکول پوآرو که یکی از مشهورترین شخصیت‌های داستانی در تاریخ ادبیات است، به حل این معمای ناشناخته می‌پردازد. او پیش از این یکی از اعضای پلیس بلژیک بوده اما مدتی است به انگلستان آمده و کارآگاه خصوصی شده‌است. پوآرو شخصیت ویژه‌ای دارد و ویژگی‌های اخلاقی‌اش از او یک آدم منحصر‌به‌فرد ساخته‌است. او بیش از حد به نظم و ترتیب اهمیت می‌دهد و در حرفه خود شخص بسیار باهوشی است و پرونده‌هایش را به سبک خودش حل‌و‌فصل می‌کند. شخصی کوچک اندام و قد کوتاه که تنها در کتاب‌های آگاتاکریستی زندگی می‌کند اما یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ محسوب می‌شود. 

درباره کتاب Five Little Pigs

کتاب Five Little Pigs اثری دیگر از آگاتا کریستی است و لحن بسیار جذابی دارد. آگا کریستی با بیان درست جزئیات و قرار دادن آن‌ها در کنار هم همانند تکه‌های یک پازل، سعی می‌کند تا یک معمای پیچیده را به بهترین شیوه ممکن حل‌وفصل نماید. مسیر داستان به گونه‌ای است که خواننده را به طور کامل درگیر می‌کند و ذهن او را مدام به چالش می‌کشد. 

آگاتا کریستی کتاب پنج خوک کوچک را در سال 1942 نوشت و از آن زمان تاکنون این اثر به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و افراد زیادی را به خود جذب نموده است. داستان مانند سایر کتاب‌های آگاتا کریستی بسیار خلاقانه است و مسیر داستان به گونه‌ای پیش می‌رود که مخاطب نمی‌تواند انتهای آن را پیش‌بینی نماید. بسیاری از منتقدان این اثر را کتابی غنی می‌دانند که توسط نویسنده‌ای بی‌نظیر به رشته تحریر در آمده‌است. 

در سال 1960 از روی این اثر یک نمایشنامه به اجرا در‌آمد که در دیده شدن این اثر تأثیر به‌سزایی داشت. بعد‌ها با اقتباس از آن در تهیه فیلم‌های مختلف تلویزیونی و سینمایی استفاده شد که همه آن‌ها از سوی مخاطبان با استقبال بسیار زیادی مواجه شدند. 

شخصیت پوآرو توسط آگاتا کریستی به قدری جذاب خلق شده، که بسیاری از مردم دنیا را به شدت تحت تأثیر قرار داده‌است. رفتار او بسیار موقرانه است و با یک سبیل شق‌و‌رق چهره‌ای منحصر‌به‌فرد به خود گرفته‌است. آراستگی او جلب توجه می‌کند و آنقدر در پرونده‌های جنایی هوشمندانه عمل می‌نماید که می‌توان او را یکی از مشهورترین افسران پلیس بلژیک دانست. او و خانم مارپل، بزرگ‌ترین شخصیت‌های داستانی هستند که هردو توسط آگاتا کریستی خلق شده‌اند. با این حال، مهم‌ترین علت شهرت این نویسنده بزرگ محسوب می‌شوند و نام او را به عنوان یکی از برترین نویسندگان زن تاریخ ادبیات به ثبت رسانده‌اند.

کتاب Five Little Pigs

کتاب Five Little Pigs

ناشر انتشارات Harper Collins
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9780007527519
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۸۸
قیمت پشت جلد ۲۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۴۸,۵۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
The Moving Finger
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
The murder at the vicarage
۵۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۰۰ تومان
The Man In The Brown Suit
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان
Why Didn't They Ask Evans
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
Sherlock Holmes The Complete Novels and Stories Volume I and II
۹۰۰,۰۰۰ تومان
۴۹۵,۰۰۰ تومان
The Murder of Roger Ackroyd
۷۰,۰۰۰ تومان
۳۸,۵۰۰ تومان
A Pocket Full of Rye
۸۰,۰۰۰ تومان
۴۸,۰۰۰ تومان
? N OR M
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۴,۰۰۰ تومان