پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

the IELTS Edge

ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
تعداد صفحات ۳۶۸
قیمت پشت جلد ۵۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۴۸,۰۰۰ تومان
۲۰٪ تخفیف

کتاب the IELTS Edge

در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش مهاجرت به کشورهای خارجی برای زندگی, کار و یا تحصیل، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی اهمیت بیشتری پیدا کرده‌است.کسب نمره مورد قبول دانشگاه‌ها و یا محل کار در امتحانات زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس، بخش مهمی از روند مهاجرت و اخذ ویزا محسوب می‌شود.

در این مسیر، نیاز به منبعی کاربردی برای موفقیت در آزمون‌ها همیشه وجود داشته‌است. کتابThe IELS Edge ‎‏، یک راهنمای جامع برای تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس است.

چکیده‌ای از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی: معرفی کتابThe IELS Edge ‎‏

با وجود آن‌که منابع زیادی برای آموزش و تمرین بخش‌های مختلف امتحان آیلتس مانند لیسنینگ‌ (listening)، رایتینگ (writing) و ریدینگ (reading) وجود دارد، اما همچنان کمبود یک منبع جامع در قسمت مهارت اسپیکینگ (speaking) احساس می‌شود. عدم وجود منابع اطلاعاتی مناسب به ویژه نمونه سؤالات واقعى و پاسخ‌هاى قابل اعتماد، باکیفیت و متنوع در قسمت اسپیکینگ آزمون، مؤلفان را بر آن داشت تا این کتاب را برای علاقه‌مندان گردآوری و تألیف نمایند.

کتاب The IELS Edge‎ شامل گزیده‌ای از معتبرترین منابع انگلیسی مانندEnglish vocabulary in use (intermediate and advanced)، Oxford word skills (intermediate and advanced)، Idioms and phrasal verbs (intermediate and advanced)  وVocabulary for IELTS (intermediate and advanced)  است.

همچنین کلیه سؤالات بخش اسپیکینگ آیلتس در مجموعه کتاب‌های کمبریج به همراه راهنمای پاسخ‌گویی به سؤال‌ها را پوشش می‌دهد. هدف اصلی تألیف این کتاب، ارائه منبعى جامع در حوزه اسپیکینگ آیلتس است، به‌طورى‌که داوطلبان آزمون دچار سردرگمى برای انتخاب منابع متنوع نشوند و از خواندن کتاب‌های متعدد و جزوه‌های دیگر بی‌نیاز باشند.

کتابThe IELS Edge ‎ تلفیقی از چکیده بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، مطالب و نکات تألیفی است و طبق نظر مؤلفان، بهترین انتخاب برای افرادی‌ست که قصد شرکت در امتحان آیلتس را دارند، زیرا به عنوان یک مرجع کامل اسپیکینگ آیلتس می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه زبان‌آموزان شود. همچنین، می‌تواند نمره مهارت اسپیکینگ آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.

تجربه آکادمیک و سال‌ها تحقیق پژوهشی دکتر جاویدان‌مهر در ایران و آمریکا و همچنین تجربه تحصیل، کار و زندگی دکتر ربانی‌فر در آمریکا به عنوان پدیدآورندگان کتاب the IELTS Edge، این منبع را به اثری بی‌بدیل در زمینه آموزش اسپیکینگ آیلتس تبدیل کرده است.

کتابThe IELS Edge ‎‏ ‏چه چیزی را آموزش می‌دهد؟

در این کتاب 23 عنوان درسی متشکل از موضوعات رایج آیلتس به همراه نمونه سؤالات مرتبط با هر موضوع ارائه شده‌است. در ادامه به برخی از این مباحث متنوعی که با هدف تقویت مهارت اسپیکینگ آموزش داده می‌شود، اشاره شده‌است:

  • Friends, Family, People, Relationship
  • Studies and work
  • A healthy body
  • Hobbies
  • Shopping
  • Technology, invention, gadgets
  • Transportation
  • Holidays and tourism
  • Journey
  • Animals, pets, zoos, endangered species
  • Environmental problems

و بسیاری موارد کاربردی و روزمره دیگر که زبان‌آموز را علاقه‌مند به یادگیری می‌نماید. همچنین پاسخ‌های سؤالات به‌همراه ایده برای انواع آن‌ها ارائه شده‌است. لغات، اصطلاحات و کالوکیشن‌های مربوط به هر موضوع و بخش اختصاصی برای یادداشت‌ها و ارائه پاسخ هم در کتاب وجود دارد.

این ویژگی‌ها، کتاب the IELTS Edge را به یک مرجع کامل اسپیکینگ تبدیل کرده که مطالعه آن به هر داوطلبی توصیه می‌شود.

دکتر زهرا جاویدان‌مهر و دکتر سعید ربانی‌فر: درباره مؤلفان کتاب The IELS Edge

دکتر زهرا جاویدان‌مهر، فارغ‌التحصیل رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی است و بین سال‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۵ در دانشگاه راتگرز ایالت نیوجرزی آمریکا به مطالعه و تحقیق در حوزه بهترین روش‌های آموزش و ارزیابی زبان انگلیسی پرداخته‌است. او‌ نتیجه مطالعات و تحقیقات خود را در قالب ۱۰ مقاله علمی، در مجله‌های معتبر دنیا به چاپ رسانده‌است.

دکتر جاویدان‌مهر، زبان انگلیسى را در دانشگاه‌هاى شهید بهشتى، علوم پزشکى شهید بهشتى و دانشگاه صنعتى شریف تدریس کرده‌است و هم‌اکنون هم در مؤسسه آیلتس آفرینش و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی آیلتس تدریس می‌کند.

دکتر سعید ربانی‌فر، فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی تگزاس (Texas State University) است که در سال ۲۰۱۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد و تاکنون ساکن آن‌جاست. او در طی ۱۰ سال زندگی در آمریکا، تجربه تحصیل، کار و تدریس داشته‌است و در حال حاضر، در یک شرکت مشاور مهندسی در کالیفرنیا مشغول به‌کار است.

دکتر سعید ربانی‌فر هم‌اکنون در دانشگاه هم تدریس می‌کند و به دلیل علاقه زیاد به زبان انگلیسی و آموزش آن به فارسی‌زبانان، همواره کلاس‌های آموزش آنلاین برگزار می‌نماید و منابع آموزشی بسیاری را در کنار فعالیت مهندسی حرفه‌ای در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد.

کتاب the IELTS Edge

کتاب the IELTS Edge

ناشر انتشارات جنگل
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۲
شابک 9786222385569
قطع کتاب رحلی
تعداد صفحات ۳۶۸
قیمت پشت جلد ۵۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Crack IELTS In a Flash Speaking
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Writing Task 2
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Listening
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۱۷۸,۵۰۰ تومان
Ace the IELTS Speaking Test
۳۰۰,۰۰۰ تومان
۲۱۰,۰۰۰ تومان
Improve Your IELTS Reading Skills
۵,۰۰۰ تومان
۴,۷۰۰ تومان
Crack IELTS In a Flash Task 1 Academic Writing
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۸۵,۰۰۰ تومان
A Collection of 95 IELTS Listening Practice Test 2nd Edition
۴۸۰,۰۰۰ تومان
۳۸۴,۰۰۰ تومان
IELTS Speaking Tests New Edition
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۱۵۲,۰۰۰ تومان