پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Call Me by Your Name

ناشر انتشارات Library Classics
نویسنده
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۱۰,۰۰۰ تومان
۴۵٪ تخفیف

کتاب Call Me by Your Name

معمولاً روابط عاطفی و عاشقانه از یک اتفاق تصادفی شروع می‌شوند و احساسات ما همچون ریشه‌های یک درخت رشد می‌کنند و به عمق می‌رسند؛ و در نهایت در طول زمان پیوند بین دو نفر محکم‌تر می‌شود. حال تصور کنید که این داستان عاشقانه میان یک پسر هفده ساله و یک مرد آمریکایی بیست و چهار ساله رخ می‌دهد.

کتاب Call Me by Your Name یا همان مرا با نامت صدا کن، نوشته André Aciman است و در سال ۲۰۰۷ توسط ناشران فرار اشتراوس و ژیرو منتشر شد. داستان عاشقانه این کتاب به دهه ۱۹۸۰ در ایتالیا برمی‌گردد. این کتاب در سال ۲۰۱۷ به فیلمی با همین نام تبدیل شده که با خودش سر و صدای زیادی را به همراه داشته است.

 

خلاصه کتاب Call Me by Your Name

الیو (Elio)، پسری اهل روستا با نسبت ایتالیایی که عاشق کتاب‌خوانی است، از طریق پدرش که استاد باستان‌شناسی است، با الیور (Oliver)، دانشجوی آمریکایی، آشنا می‌شود و رابطه عمیقی بین این دو نفر شکل می‌گیرد. الیور پسری با اعتماد به نفس است که چند هفته‌ای را در خانه آن‌ها به ازای کمک به پدر الیو، سپری می‌کند.

از لحظه ورود الیور به خانه، الیو توجه او را به خود جلب می‌کند و رفته رفته این آشنایی به یک داستان عاشقانه تبدیل می‌شود. الیو و الیور نقاط مشترک زیادی را در زمینه‌هایی مانند موزیک، فلسفه و ادبیات پیدا می‌کنند و این امر باعث می‌شود که وقت بیشتری را با یکدیگر سپری کنند و از ترس و خجالت در ابراز علاقه‌شان عبور کنند. این احساسات تابوشکنانه تا تابستان ادامه دارند و پس از جدایی، مدت زیادی یکدیگر را نمی‌بینند.

اما چندین سال بعد، دوباره یکدیگر را می‌یابند و خاطرات عاشقانه‌شان را بازبینی می‌کنند. پیام اصلی این کتاب این است که یک رابطه عاشقانه می‌تواند تأثیرات عمیقی روی هر دو نفر داشته باشد و حتی اگر جدا شوند، خاطرات آن تا مدت‌ها باقی می‌ماند.

 

حضور کتاب Call Me by Your Name در سطح جهانی

کتاب مرا با نامت صدا کن زبان اصلی با موضوعی تابوشکنانه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه رمان عاشقانه شده است. همچنین نشریاتی مانند The New York Times و The Guardian نظرات مثبت زیادی را درباره آن ارائه داده‌اند.

به دلیل حمایت ها و توجهی که نشریات و مردم به کتاب مرا با نامت صدا کن زبان انگلیسی نشان دادند، بعدها فیلمی تحت همین نام ساخته شده و خیلی سریع به یکی از پربازدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. این کتاب یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین آثار دهه اخیر محسوب می‌شود.

 

کتاب Call Me by Your Name

کتاب Call Me by Your Name

ناشر انتشارات Library Classics
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۳
شابک 9781250169440
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۴۰
قیمت پشت جلد ۲۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۱۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Macbeth
۴۰,۰۰۰ تومان
Pride and Prejudice
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۱۲۱,۰۰۰ تومان
Pride And Prejudice
۱۵,۰۰۰ تومان
Hamlet - Bantam Classics
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
Mrs. Dalloway
۹,۰۰۰ تومان
Great Expectations
۱۱,۰۰۰ تومان
۶,۶۰۰ تومان
The Catcher in the Rye
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۵۰۰ تومان
A Tale of Two Cities
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان