پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Unfu*k Yourself Get Out of Your Head and into Your Life

Unfu*k Yourself  Get Out of Your Head and into Your Life
ناشر انتشارات Harper
نویسنده
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

کتاب خودت رابه فنا نده - کمتر فکر کن و دل به زندگی بده 

کتاب  Unfu*k Yourself، یک شروع جدید  

همه ما در زندگی لحظات تلخی را تجربه کرده‌ایم. لحظاتی که احساس کرده‌ایم دیگر به آخر خط زندگی رسیده‌ایم. در این لحظه‌های سنگین، معمولاً به خودمان می‌گوییم من زندگی‌ام را به فنا دادم. کتاب خودت را به فنا نده، درباره همین لحظات است. این کتاب می‌خواهد دیدی جدید درباره اتفاقات زندگی به ما بدهد.

کتاب Unfu*k Yourself، از احساسات بد به احساسات عالی

کتاب Unfu*k Yourself یک کتاب انگیزشی به‌حساب می‌آید. نیویورک‌تایمز در سال 2016 کتاب Unfu*k Yourself را چاپ کرد. این کتاب به‌سرعت بین مردم مشهور شد. البته استقبال از این کتاب چندان دور از ذهن نیست. چراکه جان بیشاب دست بر روی موضوع مهمی گذاشته است. او به سراغ احساس درماندگی و افسردگی رفته است و سعی می‌کند با ارائه ابزارها و راهکارهایی، مخاطبان را از شر افکار منفی رها کند.

 کتاب Unfu*k Yourself، تغییر را از خودمان شروع کنیم

موضوع کتاب Unfu*k Yourself، تغییر درونی است. بیشتر افراد در زندگی افکار منفی و آزاردهنده را تجربه می‌کنند. افکاری که باعث می‌شود ما کیلومترها از خود واقعی‌مان فاصله داشته باشیم. کتاب Unfu*k Yourself لیستی از ناکامی‌های آدم‌ها و افکار منفی را پیش روی شما قرار می‌دهد. این کتاب به ما می‌گوید چطور خودمان را از ذهنمان جدا کنیم و زندگی را از نزدیک لمس کنیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا زندگی باکیفیت‌تر و شادتری را تجربه کنیم.

کتاب Unfu*k Yourself، برگرفته از نظریات علمی و تجربه‌های واقعی

اگر به دنبال خرید کتاب انگلیسی با موضوعات انگیزشی باشید، حتماً با تعداد انبوهی از کتاب‌های زرد روبه‌رو شده‌اید. منظور از کتاب‌های زرد، نوشته‌های شعارزده و به‌دوراز واقعیت‌های علمی است. اما کتاب Unfu*k Yourself کاملاً واقعی است. روان شناسان زیادی محتوا کتاب را تائید کرده‌اند. در حقیقت هنر جان بیشاب نویسنده کتاب این است که حرف‌های علمی را به شیوه‌ای بسیار اثرگذار در کتاب خود آورده است.

کتاب خودت را به فنا نده به زبان‌اصلی، لطفاً به خودمان خیانت نکنیم

جان بیشاب در این کتاب از خیانت آدم ها به خودشان صحبت می‌کند. او معتقد است با بهانه‌تراشی و مقصر جلوه دادن خودمان بدترین کار را می‌کنیم. بهانه‌هایی که ما در طول زندگی برای خود جور می‌کنیم، باعث می‌شود نتوانیم خود حقیقی‌مان را کشف کنیم. بیشاب معتقد است زندگی دقیقا در زمان‌های خطر و رفتن به دل سختی‌ها معنا می‌شود. او با دلایل فلسفی و روان‌شناسی در کنار بهره‌گیری از مثال‌های جذاب به ما ثابت می‌کند که ما فراتر از چیزی هستیم که گمان می‌کنیم. کتاب خودت را به فنا نده آن‌قدر جذاب و داستانی نوشته‌شده که می‌توان آن را یک کتاب رمان انگلیسی در نظر گرفت.

جان بیشاپ، نویسنده‌ای که زندگی خیلی‌ها را تغییر داد

جان بیشاپ متولد اسکاتلند است. او از دوران جوانی علاقه زیادی به فلسفه و روان‌شناسی داشت. مطالعات گسترده و آشنایی با عقاید روان شناسان مشهور جهان او را به سمت خودشناسی برد. جان بیشاپ در حال حاضر یک سخنران انگیزشی و یک فیلسوف زندگی است. نوشته‌های او مخاطبانش را همیشه شگفت‌زده کرده است. یکی از ویژگی‌های قلم جان بیشاپ ساده‌نویسی و استفاده از مثال و داستان‌های واقعی است.

کتاب Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

Joining the ranks of The Life-Changing Magic of Not Giving a F*ck, The Subtle Art of Not Giving a F*ck, You Are a Badas*, and F*ck Feelings comes this refreshing, BS-free, self-empowerment guide that offers an honest, no-nonsense, tough-love approach to help you move past self-imposed limitations

Are you tired of feeling fu*ked up? If you are, Gary John Bishop has the answer. In this straightforward handbook, he gives you the tools and advice you need to demolish the slag weighing you down and become the truly unfu*ked version of yourself. ''Wake up to the miracle you are,'' he directs. ''Here's what you've forgotten: You're a fu*king miracle of being.'' It isn't other people that are standing in your way, it isn't even your circumstances that are blocking your ability to thrive, it's yourself and the negative self-talk you keep telling yourself

In Unfu*k Yourself, Bishop leads you through a series of seven assertions:

I am willing
I am wired to win
I got this
I embrace the uncertainty
I am not my thoughts; I am what I do
I am relentless
I expect nothing and accept everything

Lead the life you were meant to have—Unfu*k Yourself

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

ارسال سریع کتابهاب زبان با تخفیف به تمام نقاط کشور

کتاب Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

کتاب Unfu*k Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life

ناشر انتشارات Harper
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 5
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780062803832
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۲۲۴
قیمت پشت جلد ۱۷۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۱۰۲,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان