پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

The 4-hour Workweek

The 4-hour Workweek
ناشر Harmony
نویسنده
تعداد صفحات ۴۴۸
قیمت پشت جلد ۴۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۴۰,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب The 4-hour Workweek

کتاب The 4-Hour Workweek (4 ساعت) نوشته « تیموتی فریس » (Timothy Ferriss) به ما می­‌آموزد که چطور با 4 ساعت کار در هفته، به یک ثروتمند بزرگ تبدیل شویم. این کتاب می­تواند سبک زندگی ما را تغییر دهد و با توجه به نیازهای روز جامعه، مسیر درست را برای ما مشخص نماید.

خلاصه کتاب The 4-Hour Workweek

کتاب The 4-Hour Workweek برمبنای اصل 20/80 طراحی شده‌­است. این اصل به ما می­گوید که 80 درصد بهره­‌وری افراد در 20 درصد زمان آن‌­ها ایجاد می­شود و 80­درصد مابقی زمان صرف همان 20­درصد باقی مانده بهره‌­وری می­شود. حالا نویسنده به ما پیشنهاد می­کند که این 20­درصد بهره­‌وری را حذف کنیم و بدین طریق زندگی خود را دگرگون سازیم.

برای رسیدن به این مرحله ابتدا باید 4 گام عملی شامل تعریف، حذف، اتوماسیون و آزادی را برداریم. در مرحله اول باید تصمیم بگیریم که در زندگی چه چیزی برای ما اهمیت بیشتری دارد. در این مرحله شما یاد می­گیرید که برای کسب درآمد بیشتر و یا جلو زدن از تمامی رقیبان، خود را به آب و آتش نزنید و درک کنید درآمد شما مهم‌­ترین مسئله در تعیین سرنوشت شما نیست. بلکه آن چیزی که اهمیت دارد، میزان درآمد نسبی شماست. یعنی همان میزان پولی که در ازای هر ساعت کار کسب می­کنید.

مرحله دوم، مرحله حذف کردن است. در این مرحله شما یاد می­گیرید چگونه کارهای غیر ضروری خود را شناسایی کنید و برای حذف کردن آن­‌ها اقدام نمایید. در­واقع در این مرحله شما باید 20­درصد از مهم­‌ترین کارهای زندگی خود را شناسایی و 80­درصد مابقی را کنار بگذارید. علاوه بر این نویسنده در این مرحله به شما کمک می­کند که کارهای ضروری خود را به تعویق نیندازید و برای یادگیری هنر نه گفتن تلاش کنید.

مرحله سوم، مرحله اتوماسیون است. در این مرحله شما یاد می­گیرید برخی از کارها را به گونه‌­ای تنظیم کنید که به صورت خودکار پیش روند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، می­‌توان به راحتی از این شیوه استفاده کرد. این کار، اگرچه ساده­ نیست اما اگر با موفقیت آن را انجام دهید، می­توانید یک جریان درآمد بالقوه ایجاد کنید.

در مرحله چهارم که آزادی نام دارد، شما یاد می­گیرید که چگونه سه بخش قبلی را کنارهم بچینید. یعنی اگر بخش اول را که شامل رویاهای تعریف‌شده­ است، در کنار بخش دوم که افزایش بهره‌­وری است، قرار دهید و از درآمد منفعل در بخش سوم استفاده کنید، می­توانید تنها با چهارساعت کار در هفته، به درآمد ایده‌­آل خود دست یابید.

کتاب The 4-Hour Workweek به ما کمک می­کند که طرز تفکر سنتی را کنار بگذاریم و برای رسیدن به رؤیاهای خود با تمام وجود بجنگیم. باید بدانیم که مفهوم زندگی ایده‌­آل تغییر کرده‌­است و تنها کار­ کردن در یک اداره و تضمین حقوق بازنشستگی، نمی­تواند ما را به آن جایگاهی که واقعاً شایسته آن هستیم، برساند. ما از آموزه­‌های این کتاب یاد می­گیریم که شرایط شغلی­مان را به گونه‌­ای تغییر دهیم که بتوانیم به صورت دورکار فعالیت کنیم. مثلاً با مرخصی گرفتن نشان دهیم که می­توانیم هرروز بخشی از کار را به صورت دورکاری انجام دهیم و این برای تمام مجموعه، نتایج بهتر و مؤثرتری ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر این شما در کتاب The 4-Hour Workweek می­‌آموزید که چگونه نسبت به خود احساس خوب ایجاد کنید و از زندگی لذت ببرید یا اینکه چگونه می­توانید آشفتگی‌­های زندگی را کم کنید و آرامش خود را افزایش دهید. تمام این موارد می­تواند در ایجاد یک زندگی ایده‌­آل، نقش بسیار مؤثری را ایفا کند.

درباره کتاب The 4-Hour Workweek

کتاب The 4-Hour Workweek با ارائه راهکارهای کاربردی به ما کمک می­کند که در کمترین زمان ممکن، درآمد بالایی کسب نماییم و بیشتر وقت زندگی­مان را آن­‌طور که همیشه دوست داشتیم، سپری کنیم. در حال حاضر سبک زندگی با زمان گذشته، تفاوت­‌های اساسی دارد. اگر با توجه به این موضوع برنامه­‌های زندگی خود را تنظیم کنیم، شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود. ثروتمندان جدید بر مبنای ساعات کاری اداری، کار نمی­کنند و زندگی­شان را به سبک خود پیش می­برند. آن­‌ها قوانین نامتداولی برای خود تعریف کرده­‌اند که بر طبق آن، کمتر از 4 ساعت در هفته کار می­کنند اما به اندازه یک سال افراد عادی می­توانند حقوق کسب کنند. یکی از مهم­‌ترین دلایل موفقیت آن­‌ها این است که زندگی خود را برطبق نیازهای روز دنیا تنظیم کرده‌­اند و با سبک زندگی قدیمی، که مدام به ما گوشزد می­کند امروز را فقط کار کنیم تا در آینده با خیال راحت بازنشسته شویم، کاری ندارند. این سبک زندگی می­تواند شما را از یک فرد عادی جامعه به یک فرد ثروتمند تبدیل کند وآینده و زندگی شما را دگرگون سازد.

ایده‌­هایی که در کتاب The 4-Hour Workweek مطرح شده‌­است، کاملاً با کتاب­‌هایی که در این زمینه وجود دارند، متفاوت است زیرا یک دیدگاه جدید به مخاطب می­بخشد. بر طبق این دیدگاه، برای اینکه در حوزه کاری خود از دیگران موفق‌­تر باشیم نیازی نیست بیشتر از آن‌­ها کار کنیم، بلکه باید با برون­‌سپاری وظایف و افزایش میزان کار مفید، میزان بهره‌­وری را به حداکثر برسانیم. در نتیجه ساعت­‌های بیشتری از وقت خود را می­توانیم به انجام اموری بپردازیم که همیشه آرزویش را داشته‌­ایم. این کتاب درواقع با راهکارهای عملی به ما کمک می­کند تا بین کار و زندگی خود، تعادل ایجاد کنیم و برای خود یک زندگی ایده‌­آل بسازیم.

نویسنده در کتاب The 4 Hour WorkWeek با بیان داستان­‌های الهام‌­بخش و ارائه راهکارهای ساده و در عین حال عملی، به ما کمک می­کند وضع مالی خود را دگرگون کنیم و از زندگی بیشتر لذت ببریم.

تیموتی فریس، درباره نویسنده کتاب The 4-Hour Workweek

تیمونی فریس یک نویسنده و کارآفرین مشهور است که برخی از کتاب­‌هایش در لیست پرفروش‌­ترین­‌های نیویورک­‌تایمز قرار گرفته‌­اند. او با استفاده از تکینیک­‌های منحصربه‌­فردش در آمد سالانه 40­هزار دلار خود را که در ازای 80­ساعت کار در هفته کسب می­کرد، به ماهانه 40­هزار دلار تبدیل کند در حالی‌که تنها 4 ساعت در هفته کار می­کرد. او تمام رموز موفقیت خود را در کتاب The 4-Hour Workweek نوشته و در اختیار مخاطبنش قرار داده‌­است. به همین دلیل این کتاب توانست در مدت زمان کوتاهی به یک کتاب پرفروش تبدیل شود و تاکنون بیش از 2میلیون نسخه از آن به فروش رسیده­‌است. برخی از کتاب‌­های او به بیش از 30­زبان زنده دنیا ترجمه شده و با استقبال بی‌­نظیری مواجه شده­‌اند. او همچنین در سال 2003 در دانشگاه پرینستون به عنوان یک کارآفرین موفق سخنرانی کرده‌­است. تاکنون مجله­‌های زیادی چون نیویورک­‌تایمز و نشنال جغرافی عکس فریس را به عنوان یک آدم موفق چاپ کرده‌­اند. تیموتی فریس در سراسر جهان شهرت زیادی دارد و همه او را به عنوان مردی می­شناسند که در جوانی به ثروت زیادی رسیده­‌است.

از جمله آثار دیگر او می­توان به: Tools of Titans (ابزار تیتان) و Tribe of Mentors (قبیله مربیان) اشاره کرد.

خرید کتاب زبان

خرید اینترنتی کتاب The 4-hour Workweek با تخفیف از فروشگاه اینترنتی یکتا کتاب

کتاب The 4-hour Workweek

کتاب The 4-hour Workweek

The New York Times bestselling author of The 4-Hour Body shows readers how to live more and work less, now with more than 100 pages of new, cutting-edge content. Forget the old concept of retirement and the rest of the deferred-life plan-there is no need to wait and every reason not to, especially in unpredictable economic times. Whether your dream is escaping the rat race, experiencing high-end world travel, or earning a monthly five-figure income with zero management, The 4-Hour Workweek is the blueprint. This step-by-step guide to luxury lifestyle design teaches
- How Tim went from $40,000 per year and 80 hours per week to $40,000 per month and 4 hours per week
- How to outsource your life to overseas virtual assistants for $5 per hour and do whatever you want
- How blue-chip escape artists travel the world without quitting their jobs
- How to eliminate 50% of your work in 48 hours using the principles of a forgotten Italian economist
- How to trade a long-haul career for short work bursts and frequent "mini-retirements" The new expanded edition of Tim Ferriss' The 4-Hour Workweek includes
- More than 50 practical tips and case studies from readers (including families) who have doubled income, overcome common sticking points, and reinvented themselves using the original book as a starting point
- Real-world templates you can copy for eliminating e-mail, negotiating with bosses and clients, or getting a private chef for less than $8 a meal
- How Lifestyle Design principles can be suited to unpredictable economic times
- The latest tools and tricks, as well as high-tech shortcuts, for living like a diplomat or millionaire without being either

ناشر Harmony
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 2
تاریخ چاپ ۱۳۹۹
شابک 9780307465351
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۴۴۸
قیمت پشت جلد ۴۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۲۴۰,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
F**k It Do What You Love
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱۳۸,۰۰۰ تومان
Who Moved My Cheese
۶۰,۰۰۰ تومان
۳۶,۰۰۰ تومان
Atomic Habits
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
A Brief History of Time
۴۰,۰۰۰ تومان
Rules of Love
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۹۶,۰۰۰ تومان
How The Secret Changed My Life
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۱۰۸,۰۰۰ تومان
Stop Doing That Sh*t
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۲,۰۰۰ تومان
The Art of Seduction
۴۰۰,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان