پشتیبانی و سفارش تلگرام و واتس‌اپ: ۰۹۱۲۳۲۲۹۲۷۵ | ۰۲۱۶۶۹۶۰۹۱۴ | ۰۲۱۶۶۴۹۹۴۱۴

Station Eleven

Station Eleven
ناشر Knopf Publishing Group
نویسنده
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
۴۰٪ تخفیف

کتاب Station Eleven

ایستگاه یازده که یک رمان جسورانه و پر زرق و برق است و در روزهای وخیم فروپاشی تمدن اتفاق می افتد ، داستان طلسم کننده یک ستاره هالیوود ، ناجی احتمالی خود و گروهی از بازیگران عشایری را که در پاسگاه های پراکنده منطقه دریاچه های بزرگ گشت می زنند ، روایت می کند و همه چیز را به خطر می اندازد برای هنر و انسانیت.

یک شب برفی آرتور لئاندر ، بازیگر مشهور ، هنگام تولید King Lear در صحنه صحنه حمله قلبی دارد Jeevan Chaudhary ، یک پاپاراتزو-EMT تبدیل شده است ، در بین مخاطبان است و جهش به کمک او. یک بازیگر کودک به نام کیرستن ریموند با وحشت و تماشای جیوان در حال انجام CPR ، سینه آرتور را هنگام افتادن پرده پمپ می کند ، اما آرتور مرده است. همان شب ، وقتی جیوان از تئاتر به خانه می گشت ، یک آنفولانزای وحشتناک شروع به شیوع می کند. بیمارستان ها دچار آبگرفتگی شده اند و جیوان و برادرش در داخل یک آپارتمان حصارکشی می کنند و در حالی که ماشین ها بزرگراه ها را گرفتند ، صدای شلیک گلوله را از پنجره تماشا می کنند و زندگی در اطراف آنها متلاشی می شود.

پانزده سال بعد ، کیرستن بازیگر سمفونی سفر است. این گروه کوچک با هم ، بین شهرک های یک جهان تغییر یافته حرکت می کند و برای جوامع پراکنده بازماندگان شکسپیر و موسیقی اجرا می کند. خطی از Star Trek روی کاروان آنها نوشته شده و روی بازوی Kirsten خال کوبی شده است : "زیرا بقا ناکافی است." اما هنگامی که آنها به سنت دبورا در کنار آب می رسند ، با پیامبری خشن مواجه می شوند که برای هر کسی که جرات کند آنجا قبر کند ، گور می کند.

دهه های متمادی ، به عقب و جلو رفتن در زمان ، و به وضوح زندگی قبل و بعد از همه گیری را به تصویر می کشد ، این رمان تعلیق آمیز و زیبایی ، پر از زیبایی است. همانطور که آرتور عاشق و عاشق آن می شود ، هنگامی که جیوان تماشاگران اخبار را وداع می گوید آخرین خداحافظی خود را نشان می دهند و هنگامی که کیرستن خود را در میان پیامبر گرفتار می کند ، پیچش های عجیب سرنوشت را مشاهده می کنیم که همه آنها را به هم پیوند می دهد. ایستگاه یازده  که رمانی از هنر ، حافظه و جاه طلبی است ،  داستانی در مورد روابطی است که ما را حفظ می کند ، طبیعت زودگذر شهرت و زیبایی های جهانی که ما آن را می شناسیم.

مرور

ایستگاه یازده یک رمان با شکوه و اجباری است که هوشمندانه مفهوم" اوقات آرام تر و آرام تر "را بر سر خود می چرخاند. و اوه ، لذت سقوط از سوراخ خرگوش تخیل ماندل - مکانی تاریک و پر زرق و برق غنی از نگران کننده جزئیات واقعی و افرادی با چنین شخصیت های انسانی ، بسیار جذاب. " لیزا کلاوسمن ، نویسنده کتاب ببرها در آب و هوای سرخ

مرور

"مندل به دنبال سه تریلر هیجان انگیز و هوشمندانه که با یک پرس کوچک منتشر شده است ، جهشی را برای داستان سرایی بلند پروازانه و خارق العاده رقم می زند." بوریس کاچکا ، مجله نیویورک

مرور

ldquo ؛ [یک] جاه طلبانه دنیای پسا آخرالزمانی که در آن برخی برای حفظ هنر ، فرهنگ و مهربانی تلاش می کنند .... فکر کنید که کورماک مک کارتی با جوآن دیدیون دیدن می کند ... ماندل شبکه رضایت بخشی از تصادف و کیسمت را می چرخاند .. .. مغناطیسی ... یک رمان مهم. " کرکوس (ستاره دار)

مرور

ایستگاه یازده نوعی کتاب است که با ده ها خواننده در من صحبت می کند - فداکار هالیوود ، طرفدار کتاب های کمیک ، مواد مخدر فرقه ، عاشق عشق ، جهانگردان فاجعه. این یک رمان درخشان است و امیلی سنت جان ماندل حیرت انگیز است. " اما استراوب ، نویسنده کتاب "تعطیلات"

مرور

ایستگاه یازده آتش بازی یک رمان است. با زیبایی ساخته شده و با زیبایی انفجاری ساخته شده و پر از زندگی و انسانیت و پس لرزه حافظه است. " لورن بوکز ، نویسنده کتاب دختران درخشان

خلاصه داستان

برنده جایزه ملی جایزه کتاب 2014 بهترین فروش

نیویورک تایمز
یک رمان جسورانه و پر زرق و برق که در روزهای وهم انگیز فروپاشی تمدن اتفاق می افتد ، ایستگاه یازده داستان طلسم کننده یک ستاره هالیوود ، ناجی احتمالی او و گروهی از بازیگران عشایر را در حال گردش است. پاسگاههای پراکنده منطقه دریاچه های بزرگ ، همه چیز را برای هنر و بشریت به خطر می اندازد.
یک شب برفی آرتور لئاندر ، بازیگر مشهور ، هنگام تولید پادشاه لیر در صحنه صحنه سکته قلبی می کندJeevan Chaudhary ، یک پاپاراتزو-EMT تبدیل شده است ، در بین مخاطبان است و جهش به کمک او. یک بازیگر کودک به نام کرستن ریموند با وحشت و تماشای جیوان در حال انجام CPR ، سینه آرتور را با پایین آمدن پرده پمپ می کند ، اما آرتور مرده است. همان شب ، وقتی جیوان از تئاتر به خانه می گشت ، یک آنفولانزای وحشتناک شروع به شیوع می کند. بیمارستان ها دچار آبگرفتگی شده اند و جیوان و برادرش در داخل یک آپارتمان حصارکشی می کنند و در حالی که ماشین ها بزرگراه ها را گرفتند ، صدای شلیک گلوله را از پنجره تماشا می کنند و زندگی در اطراف آنها متلاشی می شود.
پانزده سال بعد ، کیرستن یک بازیگر با سمفونی سفر است. این گروه کوچک با هم ، بین شهرک های یک جهان تغییر یافته حرکت می کند و برای جوامع پراکنده بازماندگان شکسپیر و موسیقی اجرا می کند. روی کاروان آنها نوشته شده و روی بازوی کیرستن خال کوبی شده استپیاده روی ستاره ای: زیرا بقا ناکافی است. اما هنگامی که آنها به سنت دبورا در کنار آب می رسند ، با پیامبری خشن مواجه می شوند که برای هر کسی که جرات کند آنجا قبر کند ، گور می کند.
دهه های متمادی ، به عقب و جلو رفتن در زمان ، و به وضوح زندگی قبل و بعد از همه گیری را به تصویر می کشد ، این رمان تعلیق آمیز و زیبایی ، پر از زیبایی است. همانطور که آرتور عاشق و عاشق آن می شود ، وقتی جیوان تماشاگران اخبار را وداع می گوید آخرین خداحافظی آنها ، و هنگامی که کیرستن خود را در میان پیامبر گرفتار می کند ، پیچش های عجیب سرنوشت را مشاهده می کنیم که همه آنها را به هم متصل می کند. ، حافظه و جاه طلبی ، ایستگاه یازده داستانی در مورد روابطی که ما را حفظ می کند ، طبیعت زودگذر شهرت و زیبایی جهان همانطور که می شناسیم. "

خلاصه داستان

یک رمان جسورانه و پر زرق و برق درخشان درباره هنر ، شهرت و جاه طلبی که در روزهای ترسناک فروپاشی تمدن اتفاق افتاده است ، از نویسنده سه رمان قبلی بسیار تحسین شده

یک شب برفی ، یک بازیگر مشهور هالیوودی هنگام تولید King Lear ، روی صحنه سقوط می کند و می میرد  ساعت ها بعد ، جهانی که می دانیم شروع به حل شدن می کند. در حال حرکت به عقب و جلو از زمان بازیگری بازیگر به عنوان یک ستاره فیلم به پانزده سال در آینده ، هنگامی که یک گروه تئاتر معروف به سمفونی سفر در زمین بایر آنچه که باقی مانده است حرکت می کند سرنوشتی که پنج نفر را به هم متصل می کند: بازیگر ، مردی که سعی در نجات او داشت ، همسر اول بازیگر ، قدیمی ترین دوست او و یک بازیگر جوان با سمفونی سفر ، در تیررس یک پیامبر خودخوان خطرناک گرفتار شد. ایستگاه یازده گاهی ترسناک ، گاهی مناقصه  داستانی را در مورد روابطی که ما را حفظ می کند ، طبیعت زودگذر شهرت و زیبایی جهان همانطور که می شناسیم تعریف می کند.

 

درباره نویسنده

امیلی سنت جان ماندل در بریتیش کلمبیا ، کانادا متولد شد. او نویسنده سه رمان قبلی است - آخرین شب در مونترال ، اسلحه خواننده و کوارتت لولا - همه موارد انتخابی Indie Next بود. او نویسنده ستاد فیلم The Millions است و کارهای او در گلچین های متعددی از جمله بهترین داستان های معمایی آمریکایی 2013 و ونیز نوآر ظاهر شده است. او به همراه همسرش در شهر نیویورک زندگی می کند.

کتاب Station Eleven

کتاب Station Eleven

Synopses & Reviews

Publisher Comments

An audacious, darkly glittering novel set in the eerie days of civilization’s collapse, Station Eleven tells the spellbinding story of a Hollywood star, his would-be savior, and a nomadic group of actors roaming the scattered outposts of the Great Lakes region, risking everything for art and humanity.

One snowy night Arthur Leander, a famous actor, has a heart attack onstage during a production of King Lear. Jeevan Chaudhary, a paparazzo-turned-EMT, is in the audience and leaps to his aid. A child actress named Kirsten Raymonde watches in horror as Jeevan performs CPR, pumping Arthur’s chest as the curtain drops, but Arthur is dead. That same night, as Jeevan walks home from the theater, a terrible flu begins to spread. Hospitals are flooded and Jeevan and his brother barricade themselves inside an apartment, watching out the window as cars clog the highways, gunshots ring out, and life disintegrates around them.

Fifteen years later, Kirsten is an actress with the Traveling Symphony. Together, this small troupe moves between the settlements of an altered world, performing Shakespeare and music for scattered communities of survivors. Written on their caravan, and tattooed on Kirsten’s arm is a line from Star Trek: “Because survival is insufficient.” But when they arrive in St. Deborah by the Water, they encounter a violent prophet who digs graves for anyone who dares to leave.

Spanning decades, moving back and forth in time, and vividly depicting life before and after the pandemic, this suspenseful, elegiac novel is rife with beauty. As Arthur falls in and out of love, as Jeevan watches the newscasters say their final good-byes, and as Kirsten finds herself caught in the crosshairs of the prophet, we see the strange twists of fate that connect them all. A novel of art, memory, and ambition, Station Eleven tells a story about the relationships that sustain us, the ephemeral nature of fame, and the beauty of the world as we know it

Review

"Station Eleven is a magnificent, compulsive novel that cleverly turns the notion of a ‘kinder, gentler time’ on its head. And, oh, the pleasure of falling down the rabbit hole of Mandel’s imagination — a dark, shimmering place rich in alarmingly real detail and peopled with such human, such very appealing characters." Liza Klaussmann, author of Tigers in Red Weather

Review

“Following three smart, voicey thrillers published with a small press, Mandel makes the leap…to ambitious, fantastical storytelling.” Boris Kachka, New York Magazine

Review

ldquo;[An] ambitious take on a post-apocalyptic world where some strive to preserve art, culture and kindness....Think of Cormac McCarthy seesawing with Joan Didion....Mandel spins a satisfying web of coincidence and kismet....Magnetic...a breakout novel.” Kirkus (starred)

Review

Station Eleven is the kind of book that speaks to dozens of the readers in me — the Hollywood devotee, the comic book fan, the cult junkie, the love lover, the disaster tourist. It is a brilliant novel, and Emily St. John Mandel is astonishing.” Emma Straub, author of The Vacationers

Review

Station Eleven is a firework of a novel. Elegantly constructed and packed with explosive beauty, it's full of life and humanity and the aftershock of memory.” Lauren Beukes, author of The Shining Girls

Synopsis

2014 National Book Award Finalist

A New York Times Bestseller
An audacious, darkly glittering novel set in the eerie days of civilization s collapse, Station Eleven tells the spellbinding story of a Hollywood star, his would-be savior, and a nomadic group of actors roaming the scattered outposts of the Great Lakes region, risking everything for art and humanity.
One snowy night Arthur Leander, a famous actor, has a heart attack onstage during a production of King Lear. Jeevan Chaudhary, a paparazzo-turned-EMT, is in the audience and leaps to his aid. A child actress named Kirsten Raymonde watches in horror as Jeevan performs CPR, pumping Arthur s chest as the curtain drops, but Arthur is dead. That same night, as Jeevan walks home from the theater, a terrible flu begins to spread. Hospitals are flooded and Jeevan and his brother barricade themselves inside an apartment, watching out the window as cars clog the highways, gunshots ring out, and life disintegrates around them.
Fifteen years later, Kirsten is an actress with the Traveling Symphony. Together, this small troupe moves between the settlements of an altered world, performing Shakespeare and music for scattered communities of survivors. Written on their caravan, and tattooed on Kirsten s arm is a line from Star Trek: Because survival is insufficient. But when they arrive in St. Deborah by the Water, they encounter a violent prophet who digs graves for anyone who dares to leave.
Spanning decades, moving back and forth in time, and vividly depicting life before and after the pandemic, this suspenseful, elegiac novel is rife with beauty. As Arthur falls in and out of love, as Jeevan watches the newscasters say their final good-byes, and as Kirsten finds herself caught in the crosshairs of the prophet, we see the strange twists of fate that connect them all.A novel of art, memory, and ambition, Station Eleventells a story about the relationships that sustain us, the ephemeral nature of fame, and the beauty of the world as we know it"

Synopsis

An audacious, darkly glittering novel about art, fame, and ambition set in the eerie days of civilization's collapse, from the author of three highly acclaimed previous novels.

One snowy night a famous Hollywood actor slumps over and dies onstage during a production of King Lear. Hours later, the world as we know it begins to dissolve. Moving back and forth in time-from the actor's early days as a film star to fifteen years in the future, when a theater troupe known as the Traveling Symphony roams the wasteland of what remains-this suspenseful, elegiac, spellbinding novel charts the strange twists of fate that connect five people: the actor, the man who tried to save him, the actor's first wife, his oldest friend, and a young actress with the Traveling Symphony, caught in the crosshairs of a dangerous self-proclaimed prophet. Sometimes terrifying, sometimes tender, Station Eleven tells a story about the relationships that sustain us, the ephemeral nature of fame, and the beauty of the world as we know it

 

About the Author

Emily St. John Mandel was born in British Columbia, Canada. She is the author of three previous novels — Last Night in Montreal, The Singer’s Gun, and The Lola Quartet — all of which were Indie Next picks. She is a staff writer for The Millions, and her work has appeared in numerous anthologies, including The Best American Mystery Stories 2013 and Venice Noir. She lives in New York City with her husband

ناشر Knopf Publishing Group
نویسنده
طبقه بندی
نوبت چاپ 3
تاریخ چاپ ۱۴۰۰
شابک 9780385353304
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات ۳۵۲
قیمت پشت جلد ۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فروش ۴۸,۰۰۰ تومان
زبان کتاب انگلیسی

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.
Four A Divergent Collection
۵۰,۰۰۰ تومان
Allegiant
۷۰,۰۰۰ تومان
Divergent
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵۰,۰۰۰ تومان
Insurgent
۷۰,۰۰۰ تومان
Never Fade - The Darkest Minds 2
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۶۰,۰۰۰ تومان